Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نگاهی به کمیک Bloodborne پیش از انتشار

0

بازی «بلادبورن» (Bloodborne) از زمان انتشار در سال 2015 به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن 4 محسوب می‌شود. برای این بازی محبوب حتا یک بازی کارتی هم منتشر شد. اخیرا مطلع شده‌ایم که قرار است داستان این بازی در قالب یک مجموعه کمیک بوک ادامه پیدا کند. به علاوه توانسته‌ایم نگاهی هم به چند طرح از این کتاب‌های مصور داشته باشیم.

در ادامه شما می‌توانید چهار طرح جلد متفاوتی که برای این کمیک در نظر گرفته شده‌اند را مشاهده کنید که یکی از این طرح‌ها درست شبیه طرحی است که برای جلد بازی در نظر گرفته شده بود. مهم‌تر از همه این‌که شما می‌توانید نگاهی هم به اولین طرح‌های رسمی از محتوای کمیک بیاندازید و اولین نگاهتان به فقط طرح جلد آن محدود نمی‌شود. گالری زیر را مرور کنید:

کتاب مصور Bloodborne: The Death of Sleep را «آلس کات» (نویسنده‌ی کمیک‌هایی مثل Change, Zero و Wolf) می‌نویسد و طراحی آن را «پیوتر کوالسکی» بر عهده دارد که قبلا بر روی کمیک بازی‌های «ولفنشتاین» و «ویچر» هم کار کرده است. این کتاب مصور را Titan Comics در فوریه‌ی سال میلادی آینده عرضه می‌کند که البته هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است. این کمیک را علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند هم به صورت آنلاین و هم نسخه‌های چاپی خریداری کنند.

علی‌رغم محبوبیت بازی، دنباله‌ای برای Bloodborne هنوز معرفی نشده است. البته برای طرفداران راه‌هایی برای ابراز علاقه برای در نظر گرفته شده بوده که از جمله‌ی آن‌ها یک بازی کارتی Bloodborne و یک مجسمه‌ی هانتر 800 دلاری که اوایل امسال دیدیم بوده است!

بازی Bloodborne از جمله بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 است که در سال 2015 برای این کنسول عرضه و با استقبال طرفداران و منتقدان مواجه شد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.