Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ عرضه‌ی Papers Please برای پلی‌استیشن ویتا مشخص شد

0

بازی مستقل Papers Please که در آن شما در نقش یک کارمند اداره‌ی مهاجرت در کشوری خیالی مسئول رسیدگی به امور ویزای افراد و ورود و خروجشان قرار می‌گیرید برای ویتا، کنسول دستی سونی عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار این بازی را بعد از مدت‌ها بالاخره سازنده‌ی خوش‌ذوقش «لوکاس پاپ» در حساب توئیتر خود اعلام کرد.

پاپ با انتشار تصویری از اجرای بازی بر روی یک کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا، و اعلام تاریخ 12/12 مشخص کرد که این بازی، به زودی یعنی تنها دو روز دیگر (12 دسامبر – 21 آذر) عرضه خواهد شد. سازنده‌ی بازی مستقل Papers Please اعلام نکرده که این بازی چقدر قیمت دارد اما متذکر شده که “قیمت بازی نزدیک به نسخه‌ی پی‌سی آن است”. در حال حاضر این بازی را می‌شود در استیم با قیمت 10 دلار برای رایانه‌های شخصی خریداری کرد.

بازی مستقل Papers Please ابتدا در تابستان سال 2013 برای پی‌سی عرضه شد. یک سال بعد این بازی برای دستگاه‌های iOS هم آمد و کاربران پلی‌استیشن ویتا از همان زمان یعنی سال 2014 منتظر عرضه‌ی بازی هستند. اما تاریخ انتشار این بازی برای این کنسول دستی تا پیش از این مشخص نشده بود، چرا که ظاهرا یک مشکل فنی بر سر راه پورت بازی برای پلی‌استیشن ویتا وجود داشت و پروسه‌ی تبدیل بازی را به تعویق می‌انداخت.

کواس در مصاحبه‌ای با وی‌جی‌247 در این باره گفته بود:

من می‌خواهم که نسخه‌ی ویتا را منتشر کنیم، اما مسئله این است که تعداد زیادی چالش جالب در زمینه‌ی UI باعث می‌شوند که این بازی در ویتا خوب اجرا نشود، یک صفحه‌ی بسیار کوچک‌تر، و هدف‌های لمس بسیار کوچک‌تر [کار هماهنگ‌سازی را سخت کرده‌اند].

بازی مستقل Papers Please یکی از عناوین تحسین شده‌ای است که با اتکا بر داستان‌گویی می‌تواند ساعت‌ها مخاطب خود را سرگرم سازد. اگر حوصله به خرج دادید و این بازی را بازی کردید، انتظار داشته باشید که اشکتان ناخوادآگاه سرازیر شود. با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.