Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مجموعه HD بازی Devil May Cry برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود

0

کپکام در یکی از غافل‌گیرانه‌ترین اخباری که اخیرا به گوش مخاطبان خود رسانده اعلام کرده است که مجموعه HD بازی Devil May Cry را که شامل سه بازی اصلی از این مجموعه می‌شود را برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد کرد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

کپکام همچنین تاریخ عرضه‌ی این بازی را نیز اعلام کرده است. بر اساس اعلام ناشر عنوان Devil May Cry این مجموعه 23 اسفند ماه 96 برای پی‌سی عرضه می‌شود. این اولین بار است که کپکام بازی Devil May Cry که در سال 2001 عرضه شده بود را برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌کند. همین سناریو برای بازی Devil May Cry 2 که دو سال بعد عرضه شده بود هم تکرار می‌شود. کپکام این دو بازی را تا کنون فقط برای کنسول‌ها عرضه کرده است. اما در سال 2006 بازی Devil May Cry 3: Special Edition که با همین عنوان و همه‌ی متعلقات خود در این مجموعه‌ی HD حاضر است برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود.

به یاد داشته باشید که بازی Devil May Cry 4 و عنوان DmC که در سال 2013 توسط نینجا تئوری ساخته شده بود، در این مجموعه جای ندارند.

علاوه بر افزایش کیفیت گرافیکی بازی در حیطه‌ی وضوح تصویر و HD شدن بافت‌ها و رزولوشن اجرا، کپکام تایید کرده که است که بازی با نرخ فریم 60 قاب بر ثانیه اجرا خواهد شد که تاثیر مستقیمی بر گیم‌پلی بازی خواهد گذاشت.

بازی «شیطان هم می‌گرید» (می‌دانم ترجمه‌ی دست و پا شکسته‌ای است!) داستان دانته را روایت می‌کند که دیگر می‌شود از او به عنوان یک نماد صنعت بازی‌سازی یاد کرد. دانته‌ای که روزگاری سوپراستار بازی‌های هک اند اسلش کپکام بود و در کنار لیان اس کندی از جذاب‌ترین شخصیت‌های مرد بازی‌های جدی کپکام به شمار می‌رفت. دانته و DMC قطعا طرفداران زیادی دارد، آیا طرفداران او بازی‌های اول تا سوم مجموعه را در 23 اسفند زمانی که برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود، خریداری خواهند کرد؟

منبع pcgamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.