Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سریال کمدی The Office بدون حضور مایکل به تلویزیون برمی‌گردد

0

سریال کمدی محبوب و پرطرفدار شبکه‌ی ان‌بیسی، The Office قرار است تا مجددا ادامه پیدا کند. طبق گزارش امروز تی‌وی لاین، نسخه‌ی جدیدی از این سریال در فصل سریال‌های تلویزیونی 2018-2019 پخش خواهد شد.

علاوه بر ذکر‌ کردن منابع این خبر، در آن گفته شده بود که سریال جدید مجموعه‌ای از بازیگران قبلی و چهره‌های آشنا و افراد جدید خواهد بود که مانند گذشته، در دفتر کاری داندر میفلین در شهر اسکرنتون از ایالت پنسیلوانیا فیلم‌برداری خواهد شد. مایه‌ی تاسف است که باید به اطلاع شما برسانیم که استیو کرل، بازیگر یکی از نقش‌های اصلی سریال که در 7 فصل از 9 فصل آن حضور داشت و عنصر ثابت سریال بود، در این شروع مجدد همکاری نخواهد کرد و شخصیت مایکل اسکات را در آن شاهد نخواهیم بود.

بازیگر دیگری نقش رئیس جدید را بازی خواهد کرد که بر اساس گزارشات موجود، دست‌اندرکاران انتخاب بازیگر سریال مشغول یافتن فردی مناسب برای آن هستند. در آگوست امسال، رئیس ان‌بی‌سی، باب گرین‌بالت، گفته بود که علاقه‌مند به بازگشت سریال‌های The Office و 30 Rock به تلویزیون است و به همین دلیل، شنیدن این خبر آن‌چنان دور از انتظار نبود. او گفته بود: «ما هرازگاهی درباره‌ی آفیس صحبت می‌کنیم و من طی چند سال گذشته چهار بار با گرگ دنیلز (کسی که نسخه‌ی انگلیسی سریال را به آمریکایی تبدیل کرد) صحبت کرده‌ام. همیشه حرف این بوده که شاید وقتی دیگر، اما الان نه. به طور قطع از این مسئله استقبال خواهیم کرد اما در حال حاضر خبری نیست. اگر او مایل باشد من موافقم.»

سریال آفیس آمریکایی که اسپین‌آفی از سریال انگلیسی ساخته شده توسط ریکی جرویس است، برای 9 فصل و از سال‌های 2005 تا 2013 از شبکه‌ی ان‌بی‌سی پخش می‌شد. همان‌طور که طرفداران این سریال در جریان هستند، پایان آن به نوعی ناراحت‌کننده بود. نمی‌توان گفت که احیای مجدد The Office چه نتیجه‌ای ممکن است داشته باشد، اما فکر کردن به داستان‌های جدید و شخصیت‌های تازه‌ای که ان‌بی‌سی باید به آن اضافه کند هیجان انگیز است.

شبکه‌ی NBC هنوز به صورت رسمی این خبر را در رابطه با «آفیس» منتشر نکرده است و باید به این مسئله با مقداری شک نگاه کرد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.