Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: اولین تریلر رسمی فیلم Sicario 2: Soldado و حجم بالای خشونت!

اکران فیلم سیکاریو/ Sicario در سال 2015 و موفقیت آن در باکس‌آفیس توانست کمک زیادی به سینمای اکشن و حال و روز کارگردانی «دنیس ویلنوو» (Denis Villeneuve) کند. بعد از فیلم Sicario بود که ویلنوو بهترین فیلمش یعنی Arrival را ساخت و بیش از پیش دیده شد و بعد به سراغ ساخت یک پروژه‌ی سنگین‌تر یعنی Blade Runner 2049 رفت. حالا فرصت کارگردانی فیلم سیکاریو برای یک کارگردان دیگر به وجود آمده است.

اولین تریلر فیلم Sicario 2: Soldado در حالی منتشر شده که میزان اکشن و خشونت را نسبت به فیلم اول بالا برده است. هر دو بازیگر مطرح آن یعنی «جاش برولین» و «بنیسیو دل‌تورو» برای ایفای نقش در قسمت جدید سیکاریو حاضر هستند، اما جای خالی «امیلی بلانت» به طور محسوسی احساس می‌شود.

وضعیت قاچاق مواد مخدر در این فیلم به جایی رسیده است که کارتل‌های مخدر به قاچاق تروریست‌ها از مرز مکزیک و ایالات متحده روی آورده‌اند. حالا مامور سیا «مت گریور» با بازی جاش برولین قرار است باری دیگر با «آلخاندرو گیلیک» (دل‌تورو) مرموز همکاری کند و این بار هیچ قاعده و قانون خاصی در کار نیست.

برای ساخت این فیلم،‌ «استفانو سولیما» (Stefano Sollima) جایگزین ویلنوو در مقام کارگردان شده است. سولیما بیشتر برای فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی ایتالیایی خود مشهور است. «کاترین کینر»، «متیو مادلین» و «مانوئل گارسیا رولفو» به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند. «جفری داناوان» که در قسمت اول فیلم Sicario حضور داشت در Soldado هم حاضر خواهد بود و نقش قبلی را بر عهده دارد.

فیلم Soldado سال شلوغ‌تری برای جاش برولین می‌سازد. علاوه بر این فیلم، آقای برولین در فیلم‌های Avengers: Infinity War و قسمت دوم فیلم محبوب ددپول یعنی فیلم Deadpool 2 هم حضور خواهد داشت. فیلم Sicario 2 در تاریخ 8 تیر 97 اکران خواهد شد. قطعا تا آن زمان بیشتر از این فیلم خواهیم دید و شنید. با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.