Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

قسمت جدیدی از The Legend of Zelda در دست ساخت است

0

سازنده‌ی مجموعه‌ بازی‌های «افسانه‌ی زلدا» (The Legend of Zelda)، ایجی اونوما، تائید کرده است که تیم او کار بر روی عنوان جدیدی از این مجموعه‌ی قدیمی و محبوب را آغاز کرده‌اند. بر اساس گزارش گیم اینفورمر، اونوما در آرت‌بوک جدید Breath of the Wild به نام Master Works این خبر را داده است.

در دست تولید بودن این بازی جدید تنها موردی است که راجبه آن می‌دانیم و در اختیار داریم. خبری مبنی بر اینکه آیا بازی جدید برای کنسول منتشر خواهد شد یا برای تلفن‌های همراه یا هرگونه اطلاعات دیگری از آن در دسترس نیست. این که نینتندو بخواهد عنوان جدیدی از این سری را تولید کند قابل پیش‌بینی بود، چرا که The Legend of Zelda یکی بزرگ‌ترین، شناخته‌شده‌ترین و پرفروش‌ترین فرنچایز‌های این شرکت است.

روند تولید بازی Breath of the Wild بلافاصله پس از انتشار بازی Skyward Sword در سال 2011 آغاز شده بود و به این ترتیب به نظر می‌رسد که نینتندو همان روش گذشته را به کار گرفته باشد. در جریان مراسم E3 امسال، سازنده‌ی زلدا، شیگرو میاموتو، در مصاحبه‌ای گفته بود که نینتندو قصد دارد تا بازی‌های زلدا را با سرعت بیشتری منتشر کند.

بازی Breath of the Wild موفق شد که پرفروش‌ترین بازی کنسول نینتندو سوییچ باشد. طبق آخرین آمار ارائه شده توسط نینتندو، این بازی موفق شده بود که 4.7 میلیون نسخه فروش داشته باشد. بزرگی این رقم آن‌جایی مشخص می‌شوند که آن را با فروش خود کنسل نینتندو مقایسه کنیم؛ سوییچ توانسته بود که 10 میلیون دستگاه را به فروش برساند.

جدید‌ترین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بازی The Legend Zelda: Breath of the Wild به نام Champions’ Ballad در همین‌ ماه منتشر شده بود. با انتشار این بسته، محتوای داستانی و سلاح‌ها و آیتم‌های جدیدی به بازی اضافه شده بود. این بازی همچنین موفق شده بود که جایزه‌ی بهترین بازی سال را در The Game Awards 2017 به دست آورد. 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.