Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی تغییرات Destiny 2 که بانجی وعده داده است

0

در سال جدید، بازی Destiny 2 شاهد تغییرات و بهبود‌هایی خواهد شد که برخی از آن‌ها بسیار ضروری هستند. بانجی سال 2018 را با لیستی از تغییرات برای این بازی آغاز کرد که بعضی از آن‌ها مورد انتظار بوده‌اند، برخی دیگر از قابلیت‌های موجود در Destiny 1 آمده‌اند و تعدادی از آن‌ها نیز به واقع غافل‌گیر کننده بوده‌اند.

تریلر انتشار بازی Destiny 2 برای پی‌سی را از اینجا تماشا کنید.

کریس برت، کارگردان بازی Destiny 2 در به‌روزرسانی بلاگ این توسعه‌دهنده، با اشاره به به بزرگ‌ترین مشکل در میان طرفداران، یعنی فروشگاه درون برنامه‌ای بازی Destiny 2  گفت: «متوجهیم که شکایات زیادی از تس (فروشنده‌ی این فروشگاه) زیاد است. Eververse (نام فروشگاه) هیچ‌وقت قرار نبوده که جایگزینی برای محتوا و پادش‌های آخر بازی باشد.»

آیتم‌هایی که در حال حاضر تنها در Eververse یافت می‌شوند (روح‌ها، گنجشک‌ها و کشتی‌ها) از طریق دیگر فعالیت‌های موجود در بازی نیز به دست خواهند آمد. راه‌های گیم‌پلی جدیدی برای رسیدن به آیتم‌های فروشگاه وجود خواهد داشت و همچنین روش‌های جدیدی برای خریدن مستقیم آن‌ها وجود خواهد داشت.

البته همان‌طور که انتظار می‌رفت قرار نیست که چیزی بر سر این فروشگاه بیاید، اما امید است که قدرت آن در بازی کمتر شود.

تمامی بازیکنان، صرف نظر از این که دی‌ال‌سی را خریده باشند یا خیر،  قادر خواهند بود تا به محتوای فصلی دسترسی داشته باشند.

بعد از این که در حالت چندنفره‌ی رقابتی بازی Destiny 2، شیوه‌ی شش نفر به شش نفر بازی به چهار نفر کاهش پیدا کرد، بانجی اعلام کرده است که حالت شش نفره را به صورت حالت جداگانه‌ای باز خواهد گرداند.

نیاز به شفاف‌سازی در مورد میزان تجربه‌ی دریافتی (XP) نیز در دستور کار است. کریس برت در این باره گفته است: «هدف ما این است که میزان تجربه‌ی دریافتی واضح باشد و صرف‌ نظر از فعالیت ترجیحی خود، میزان تجربه‌ی متداومی را دریافت کنید. اولین تلاش ما در این زمینه بیش از اندازه دارای ایراد بود و به همین دلیل است که مشغول بررسی دیگر راه‌های ممکن هستیم.»

در تاریخ 30 ژانویه، زره Masterwork و به بازی دستینی 2 اضافه خواهد شد و مجددا از لوت رید به همراه مزایای خاص رید‌ها استفاده می‌شود. آیتم‌های رید در هر رویارویی مهم دراپ خواهند شد؛ روبات فروشنده به صورت مستقیم آیتم‌ها را خواهد فروخت و یک Ghost جدید با مزایای مختص به رید جدید نیز به بازی افزوده خواهد گردید.

در ماه فوریه، بانجی از اسرتایک اسکورینگ Destiny: Rise of Iron استفاده خواهد کرد و آن‌ را جایگزین مکانیزم غیرمحبوب محدودیت زمانی در Nightfall می‌کند. نسخه ی پی‌سی بازی Destiny 2 نیز به صحبت متنی در تاور مجهز خواهد شد.

برخی از بهبود‌های معرفی شده نیز برای موقع نامعلومی در فصل بهار در نظر گرفته شده‌ان که از میان آن‌ها می‌توان به دو رنک جدید در Crucible اشاره کرد. همچنین بازی‌های شخصی نیز در کنار حالات 6 نفره، رویداد‌های Mayhem Crucible و بهبودهایی به منظور متمایز شدن آیتم‌های Exotic نیز جزئی از این به‌روزرسانی بوده‌اند. لازم به ذکر است که فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیز در نظر گرفته شده و قابلیت اجرای چندین ایموت هم در نسخه‌ی پی‌سی اضافه شده است.

سطوح بالاتر بازی Destiny 2 هم دچار تغییراتی خواهند شد. کریس برت دراین‌باره گفت: « با نظرات شما درباره‌ی نبودن تعادل میان پاداش‌های اچیومنت و برایت انگرام موافقیم و تغییراتی را به منظور تشویق بازیکنان به انجام فعالیت‌های آخر بازی به جای گرایند کردن XP صورت خواهیم داد. زمانی که جزئیات مشخص شوند آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بانجی پیش از این می‌بایست برای راضی کردن طرفداران وعده‌های مهمی را بدهد و حالا که این وعده‌ها داده شده، می‌بایست به آن‌ها عمل کند.

 

منبع eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.