Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فروش نینتندو سوییچ در ماه دسامبر از پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در آمریکا بیشتر بوده است

0

گزارش NPD از فروش سخت‌افزارها در ماه دسامبر 2017 در ایالات متحده تا پایان این ماه منتشر می‌شود. اما قبل از انتشار آمار این گروه، شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که بنا بر گزارش NPD ایکس‌باکس وان در ماه دسامبر در بازار آمریکا بیشترین سهم خود از فروش را داشته است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

در ماه دسامبر کنسول ایکس‌باکس وان مایکروسافت توانسته رقیب سنتی خود یعنی پلی‌استیشن 4 را در فروش شکست دهد. با این حال، این کنسول نینتندو سوییچ بوده که بیشترین فروش را در ماه دسامبر به ثبت رسانده و هر دو شرکت رقیب سونی و مایکروسافت را شکست داده است. فروش نینتندو سوییچ در ماه دسامبر در بازار آمریکا بیشتر بوده است.

آرون گرینبرگ مدیر فروش ایکس‌باکس در توئیتر خود نوشته است:

می‌خواستم از شما به خاطر پشتیبانی‌تان و موفقیت شگفت‌انگیز ایکس‌باکس وان ایکس تشکر کنم. اما بله ایکس‌باکس در ماه دسامبر بیشتر از پلی‌استیشن 4 فروخت، البته نینتندو هم ماه خوبی داشت و فروش نینتندو سوییچ بیشتر از همه بود.

آمار گروه NPD در رابطه با فروش محصولات در ماه دسامبر در بازار آمریکا تا پایان این ماه منتشر می‌شود. این گزارش مثل گذشته قرار است لیست پرفروش‌ترین کنسول‌ها و بازی‌های ماه را در بر داشته باشد. با توجه به این‌که آمار ماه دسامبر می‌تواند آمار کل سال 2017 را تکمیل و تجمیع کند، انتشار آن برای مشخص شدن پرفروش‌ترین کنسول و بازی سال 2017 نیز اهمیت دارد. فروش نینتندو سوییچ در اولین سال عرضه‌ی خود به قدری بوده که احتمال این‌که این کنسول پرفروش‌ترین محصول سرگرمی سال 2017 لقب بگیرد هم وجود دارد.

کنسول پلی‌استیشن 4 در ماه نوامبر بیشترین فروش را در آمریکا داشت و با این حال ایکس‌باکس وان بیشترین میزان فروش خود را (تا قبل از دسامبر) در این ماه تجربه کرد. در میان بازی‌ها هم مطابق انتظار Call of Duty: WWII پرفروش‌ترین بازی ماه بود. به نظر می‌رسد در ماه دسامبر هم این وضعیت برقرار باشد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.