Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حضور مایکروسافت در E3 2018 تغییرات مثبتی به خود خواهد دید

0

با این‌که تازه وارد سال 2018 شده‌ایم و هنوز ژانویه هم تمام نشده است، ظاهرا مایکروسافت در تدارک کنفرانس خود در E3 2018 است. فیل اسپنسر رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت تایید کرد حضور مایکروسافت در E3 2018 متفاوت خواهد بود.

او با تایید این‌که پنج ماه مانده تا کنفرانس ایکس‌باکس در E3 امسال، مایکروسافت برنامه‌ریزی برای این موقعیت را آغاز کرده است. اسپنسر اگرچه جزئیاتی از حضور مایکروسافت در E3 2018 اعلام نکرد، با به کار بردن یک عبارت طرفداران را به نمایش ایکس‌باکس در E3 امسال امیدوار کرد. فیل اسپنسر از کلمه‌ی «تغییر» استفاده کرد.

فکر نمی‌کنم هنوز در موردش حرف زده باشیم، اما معتقدم که تغییرات مثبتی در E3 به وجود خواهد آمد. می‌تواند برای ما جالب باشد، حتما تغییر خوبی خواهد بود.

E3 2018 از 12 تا 14 ژوئن در لس آنجلس برگزار خواهد شد. این مراسم که بزرگترین رویداد گیمی جهان در سال است هر ساله برگزار می‌شود و شرکت‌هایی مثل سونی و مایکروسافت محصولات خود را در این نمایشگاه معرفی می‌کنند.

حالا برای یکی دو سال است که مایکروسافت در کنفرانس خود در E3 موفق به جلب رضایت طرفداران خود نیست. البته که این شرکت تمام تلاش خود را برای جذاب‌تر کردن برنامه‌ها و حضور در E3 با دست پر انجام می‌دهد.

اسپنسر پیش‌تر گفته بود که مایکروسافت در تمامی سطوح به گیمینگ باور دارد و وضعیت بخش ایکس‌باکس این شرکت بهبود خواهد یافت. مایکروسافت با عرضه‌ی کنسول Xbox One X توانسته بخش بیشتری از بازار را تصاحب کند و فروش این کنسول در ماه دسامبر در آمریکا از پلی‌استیشن 4 بیشتر بوده است.

این در حالی اتفاق می‌افتد که قبلا شایعه‌ی به فروش رسیدن بخش ایکس‌باکس مایکروسافت داغ شده بود. اسپنسر اضافه کرده است:

پشتیبانی که از ما می‌شود، اشتیاقی که شرکت نشان داده… امیدوایم که سال 2018 بخشی از این را نشان دهد.

به نظر شما مایکروسافت در E3 2018 با چه برنامه‌هایی ظاهر می‌شود تا بتواند طرفداران را راضی و تغییرات مثبت را القا کند؟ با گیم‌نیوز همراه باشید…

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.