Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شخصیت‌های Street Fighter به بازی Monster Hunter: World می‌پیوندند

0

بازی Monster Hunter: World هم‌اکنون در دسترس است و اکنون با انتشار لباس‌های جدید مرتبط با بازی Street Fighter، طرفداران این مجموعه را بیشتر برای پرداختن به این بازی ترغیب می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید این لباس‌های جدید شخصیت‌های استریت فایتر را در بازی Monster Hunter به دست بیاورید، با ما همراه باشید.

اولین نکته درباره‌ی این ست پوششی این است که این‌ها پوشش کامل هستند و باید همگی با هم استفاده شوند و نمی‌توانید از آن‌ها در کنار آیتم‌های دیگر به صورت ترکیبی استفاده کنید. با این حال شما می‌توانید این ست‌ها را هم برای شکارچی‌های زن و هم مرد استفاده کنید. همچنین می‌توانید صدای شخصیت خود را نیز تغییر دهید تا مشابه Ryu یا Sakura باشد.

تا چند هفته‌ی آینده شما می‌توانید به کوئستی دسترسی پیدا کنید که می‌توانید از طریق آن ست ریو را دریافت کنید. این کوئست به صورت زودهنگام اختصاصی برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 که فایل ذخیره ی بازی Street Fighter V را در اختیار دارند وجود خواهد داشت. شکارچیان می‌توانند با داشتن این فایل ذخیره، کوئست ویژه‌ای به نام Down the Dark, Muddy Path را دریافت کنند. با انجام دادن این کوئست می‌توانید بلیط‌های استریت فایتر 5 را به عنوان پاداش دریافت کنید. با آوردن این بلیط‌ها به همراه دیگر آیتم‌های لازم نزد اسمیتی می‌توانید ست پوشش ریو را به دست بیاورید.

بازیکنانی که پلی‌استیشن 4 و یا ایکس‌باکس وان دارند اما فایل ذخیره‌سازی بازی Street Fighter V را در اختیار ندارند هم مجبور نیستند مدت زمان زیادی را منتظر بمانند. کوئست مورد نظر بعد‌ها مجددا برای بازیکنان قابل دسترسی خواهد بود. تاریخ مشخصی برای این موضوع اعلام نشده است اما زمانی که این کوئست مجددا در دسترس قرار بگیرد، همه می‌توانند ست ریو را دریافت کنند.

کمی بعد از این که تمامی بازیکنان قابلیت انجام کوئست مربوطه را پیدا کنند، دو کوئست جدید دیگر نیز برای تمامی بازیکنان (چه پلی‌استیشن 4 و چه ایکس باکس وان) در بازی قرار خواهد گرفت که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید بلیط‌های استریت‌ فایتر 5 جدیدی دریافت کنید و در نتیجه به وسیله‌ی آن‌ها، ست‌های ریو و ساکورا را بسازید.

همچنین از تاریخ 16 فوریه، بازیکنان قادر خواهند بود تا با مراجعه به فروشگاه‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس، پوشش‌های هادوکن و شوریوکن را خریداری کنند.

لیست قیمت‌های محتوای اضافه را در زیر مشاهده خواهید کرد:

گیلد کارت : استیج اضافه رایگان

اچیومنت: Rival, Destined Living Legend و Bandana Girl رایگان

هادوکن 3.99 دلار

شوریوکن 3.99 دلار

 

مواردی که به آن‌ها اشاره شد، تنها نکات حاصل از تلاقی بازی‌های Street Fighter و Monster Hunter نیستند. بازیکنان Street Fighter V در آینده برخی محتوای مرتبط با بازی Monster Hunter را تجربه خواهند کرد. شما می‌توانید پوشش راتالوس را برای کن، پوشش زینوگر را برای آر و پوشش میکا و کیرین را برای ایبوکی دریافت کنید.

در بیانیه‌ی شرکت کپکام حرفی از این که این پوشش‌ها و صدا‌ها تنها برای کنسول‌ها قابل دسترس باشند زده نشده است اما به نظر نمی‌رسد که دلیلی وجود داشته باشد که دارندگان پی‌سی نتوانند این قابلیت‌ها را داشته باشند.

بازی Monster Hunter: World در تاریخ 6 بهمن ماه 1396 برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شده بود. برای تماشای تریلر این بازی می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.