Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ ایندیانا جونز ۵ خواهد بود

0

در سال 2016 اعلام شده بود که هریسون فورد و استیون اسپیلبرگ قرار است تا برای فیلم پنجم مجموعه‌ی ایندیانا جونز با یک‌دیگر همکاری کنند. سال گذشته به طور رسمی تاریخ اکران این فیلم برای سال 2020 تعیین شد اما از آن زمان تا کنون جزئیات زیادی در رابطه با پیشرفت این پروژه منتشر نشده بود. با این حال هم‌اکنون اعلام شده است که اسپیلبرگ قصد دارد تا سال آینده کار فیلم‌برداری فیلم ایندیانا جونز 5 را آغاز کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، ایندیانا جونز 5 قرار است تا پروژه‌ی بعدی این کارگردان باشد. در این گزارش گفته شده بود که در حال حاضر انتخاب بازیگران پروژه‌ی بعدی او یعنی بازسازی فیلم کلاسیک موزیکال West Wide Story در جریان است. این که اسپیلبرگ می‌خواهد نژاد بازیگران پروژه‌ی West Wide Story تماما اسپانیایی باشد به این معنی است که کار این پروژه، پیش از ساخت اینیانا جونز 5 شروع شده است. منبع این خبر همچنین گفته بود که ممکن است این کارگردان مطرح، مسئولیت فیلم دیگری پیش از این دو فیلم را نیز بر عهده بگیرد که البته نسبت به دو فیلم دیگر، پروژه‌ی کوچک‌تری خواهد بود.

دیوید کپ در ماه سپتامبر سال گذشته خبر جدیدی درباره‌ی پیشرفت پروژه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی ایندیانا جونز 5 داد بود و گفته بود:

ایجاد شدن فرصت همکاری با اسپیلبرگ برای این شخصیت عده‌ی بسیاری را خوشحال کرده است که خود من را نیز شامل می‌شود. بازی کردن این شخصیت سرگرم‌کننده‌ است. همکاری با استیون نیز سرگرم‌کننده است و برای انجام این کار بسیار مشتاقم.

با این که بسیاری از طرفداران این مجموعه به فیلم Kingdom of the Crystal Skull به عنوان یک شکست و یک فیلم ناامید‌کننده نگاه می‌کنند، باز هم این فیلم توانست که در سرتاسر جهان مبلغ 786 میلیون دلار فرو داشته باشد. روی هم رفته چهار فیلم این مجموعه توانسته‌اند تا در حدود 2 میلیارد دلار در سینماها فروش داشته باشند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.