Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتشار بروزرسانی بعدی بازی فورتنایت به تعویق افتاد – آپدیت شد

0

بازی فورتنایت چند ماهی است که کار خود را آغاز کرده و توانسته به محبوبیتی نسبی در میان طرفداران دست یابد. در این مدت بروزرسانی‌های مختلفی برای بازی منتشر شده که تا حدودی سبب پیشرفت بازی در بخش‌های مختلف شده است. سازنده فورتنایت اعلام کرد که بروزرسانی 2.4.0 پس از رفع چندین مشکل و باگ اصلی که در بازی وجود دارد، منتشر می‌شود. با وجود اینکه تاریخ بعدی انتشار این بروزرسانی مشخص نشد اما اپیک گیمز از طریق سایت اصلی خود و سایر فروم‌های معروف ما را مطلع خواهد کرد.

آپدیت:

هم‌اکنون، بروزرسانی 2.4.0 بازی فورتنایت در دسترس کاربران پلتفرم‌های مختلف قرار گرفته است. این بروزرسانی به همراه یک اسلحه به نام مینی‌گان ارائه شده است که می‌تواند سبک مبارزه شما را تا حدودی تحت تاثیر قرار دهد.

در گیم‌نیوز بخوانید: سیرتاپیاز بازی فورتنایت – همه چیزهایی که باید درباره این بازی بتل رویال بدانید

این تاخیر به احتمال بالا به دلیل وجود مشکلی است که هفته پیش با یک بروزرسانی برای سرورهای بازی روی پلتفرم‌های مختلف بازی به وجود آمد. شرکت اپیک به همین خاطر از بازیکنان معذرت‌خواهی کرد و برای جبران این مشکل، به بازیکنان مزایایی را در هر دو بخش بتل رویال و Save the World پیشنهاد داد. هر چند که این مزایا پس از عرضه بروزرسانی 2.4.0 بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بروزرسانی 2.4.0 قرار است مشکلات و باگ‌های موجود در هر دو حالت Save the World و Battle Royal را به صورت کامل رفع نماید. برای اطلاع از لیست کامل تغییرات آن می‌توانید به وب‌سایت رسمی بازی مراجعه کنید. جدیدترین بروزرسانی منتشر شده از بازی هم برای رفع ایرادات بازی در نظر گرفته شده بود، هر چند یکی دو آیتم جدید هم هفته پیش به بازی Fortnite اضافه شد. نظر شما در مورد این عنوان چیست؟

در ادامه با مطالب بیشتر درباره بازی فورتنایت با ما در گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع GAMESPOT

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.