Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اطلاعات سیزن پس بازی Far Cry 5 منتشر شد

0

یوبی‌سافت محتویات سیزن پس بازی Far Cry 5 که بخشی از نسخه طلایی بازی هم است را به طور کامل معرفی کرد. البته این سیزن پس به صورت جداگانه هم برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم پی‌سی قابل خریداری است. همزمان با انتشار بازی در تاریخ 27 مارس، سیزن پس هم برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد تا بازیکنان با خریداری آن، سه سفر غیرمنتظره دیگر هم به ماجراجویی‌های خود اضافه نمایند:

  • Hours of Darkness: بازیکنان با سفر در زمان به ویتنام برمی‌گردند تا به مبارزه با سربازان ویت کانگ بپردازند.
  • Dead Living Zombies: همانطور که از نام آن پیداست، در این بخش بازیکنان با یورش عظیم زامبی‌ها روبه‌رو خواهند شد.
  • Lost on Mars: در این بخش زمین را به مقصد مریخ ترک می‌کنید و در آنجا با عنکبوت‌های مریخی مبارزه می‌کنید.

علاوه بر این، خریداران نسخه کنسولی سیزن پس بازی قادر به تجربه بخش تک‌نفره یکی از بهترین نسخه‌های سری فار کرای یعنی فار کرای 3 نیز خواهند بود که تحت عنوان Far Cry 3 Classic Edition، چهار هفته زودتر از انتشار رسمی و جداگانه آن به دست‌شان می‌رسد. بازی Far Cry 3 Classic Edition سبب ورود دوباره بازیکنان به جزیره روک و مواجهه با یکی از جذاب‌ترین ضدقهرمانان سری یعنی واس (Vaas) می‌شود. در جایگاه شخصیت جیسون برادی، باید به دنبال نجات دوستان که اسیر شده‌اند، تمام جزیره را زیر و رو کنید. لازم به ذکر است که خریداران نسخه پی‌سی سیزن پس فار کرای 5، قادر به تجربه نسخه کامل بازی فار کرای 3 خواهند بود.

بازی فار کرای 5 برای اولین بار دنباله این سری را به کشور آمریکا می‌کشاند و بازیکنان قادر به گشت و گذار در دنیایی آزاد در محوطه منطقه‌ای به نام Hope County در ایالت مونتانا خواهند بود. هدف شما مقاومت در برابر فرقه‌ای است که برای مدتی به دنبال تحت کنترل گرفتن این منطقه بوده‌اند. نظر شما در مورد بازی Far Cry 5 و محتویات اضافی آن چیست؟

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.