Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر فیلم Skyscraper با بازی دواین جانسون

دواین جانسون (راک) فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه ی فیلم و سینما را بر اساس انجام دادن کارهای خارق‌العاده بنا کرده است و در تریلر فیلم Skyscraper نیز نشانه‌هایی از این «کارهای خارق‌العاده» به چشم می‌خورد و نشان می‌دهد قصد دارد فعلا به این روند ادامه دهد. در این ویدئوی 45 ثانیه‌ای نشان داده می‌شود که او روی یک جرثقیل عظیم قرار دارد و از روی آن به سمت یک آسمان خراش می‌پرد.

این بازیگر که پیش‌تر به عنوان یک کشتی‌گیر فعالیت می‌کرده است در این فیلم نقش ویل فورد را بر عهده دارد. ویل فورد یک مامور سابق تیم نجات گروگان‌های اف‌بی‌آی بوده و یک سرباز کهنه‌کار نیز هست. شغل فعلی او تامین امنیت آسمان‌خراش‌هاست. به دنبال اتفاقات ناگواری که می‌افتد، پس از آتش گرفتن یک ساختمان در چین شرایط بسیار وخیم می‌شود و او را به عنوان خرابکار مسئول می‌دانند. این موضوع به خودی خود حساس هست و زمانی حساس‌تر نیز می‌شود که خانواده‌ی او هم در این ساختمان گیر افتاده باشند. همان‌طور که به نظر می‌رسد او قصد دارد تا خانواده ی خود را از مخمصه نجات دهد و خود را از اتهامات دور کند.

نویسندگی فیلم‌نامه‌ی Skyscraper را راوسون مارشان توربر بر عهده داشته که پیش از این در فیلم‌هایی مانند Central Intelligence و We’re the Millers نیز حضور داشته است. بیو فلین (از فیلم‌های San Andreas و Baywatch) نقش تهیه‌کننده را ایفا می‌کند. از جمله بازیگران دیگری که در این فیلم به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند می‌توان به نیو کمپل، پابلو اسکریبر و کوین نکینگ اشاره کرد. این فیلم قرار است تا در تابستان امسال به اکران برسد.

این تریلر در جریان Super Bowl امسال به نمایش درآمده بود. در جریان این مراسم تریلر‌های بسیار مهم و بزرگ دیگری نیز به نمایش درآمده بودند که از میان آن‌ها می‌‌توان به تریلر‌ فصل دوم سریال Westworld، فیلم جدید Mission Impossible: Fallout، فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom اشاره کرد که با کلیک بر روی هر کدام می‌توانید ویدئوی مربوطه را تماشا کنید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.