Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

۱۱ نکته‌ای که از بازی Red Dead Redemption 2 انتظار داریم

0

تاخیر در انتشار بازی Red Dead Redemption 2 ممکن است برای طرفدارانی که مشتاقانه منتظر عرضه‌ی آن بوده‌اند ناامید کننده بوده باشد. این بازی هم‌اکنون برای انتشار در پایان ماه اکتبر برنامه‌ ریزی شده است. به خاطر این که نکات زیادی را در رابطه با این بازی نمی‌دانیم، این بازی به شکل خاصی مرموز شده است. با این وجود که اطلاعات زیادی در رابطه با این بازی در دسترس نیست، نمی‌توان به این موضوع فکر نکرد که این بازی از چه جهاتی قرار است نسبت به بازی اصلی برتر باشد. در این مطلب نکاتی را که از بازی Red Dead Redemption 2 انتظار داریم را لیست کرده‌ایم.

این بازی قرار است تا در تاریخ 26 اکتبر برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. هنوز خبری از نسخه‌ی پی‌سی این بازی منتشر نشده است. بازی اول Red Dead Redemption برای پی‌سی منتشر نشده بود اما آخرین ارائه‌ی بزرگ راک‌استار، یعنی Grand Theft Auto V برای پی سی هم منتشر شد. آخرین تریلر این بازی را می‌توانید از طریق این لینک تماشا کنید.

تیراندازی بهتر:

به استثنای بازی مکس پین 3، مکانیزم‌های تیراندازی بسیاری از بازی‌های راک‌استار فاقد دقت لازم هستند و در بسیاری مواقع ناکارآمد می‌شوند و تکیه‌ی زیادی بر روی قابلیت اتو-لاک (تنظیم شدن خودکار نشانه) دارند. امیدواریم که این استودیو در این بازی روش‌های کنترلی مستحکم‌تری را به کار گرفته باشد و نشانه‌گیری، تیراندازی و حرکت در این بازی دقیق‌تر و روان‌تر شده باشند.

 

دوئل‌های بهتر:

با این که این قابلیت به درستی عمل می‌کرد، به نظر ساده می‌آمد. بازی Red Dead Redemption 2 باید در زمینه‌ی القاء کردن حس تنش و هیجان یک دوئیل سریع بهتر عمل کند. این کار ممکن است از طریق یک مینی‌گیم صورت بگیرد که تلاش کند بهتر هیجان این کار را منتقل کند و دقت و سرعت بیشتری احتیاج داشته باشد. مشتاقیم ببینیم که راک‌استار برای این موضوع چه تدبیری اندیشیده است.

 

گیم‌پلی پایان باز:

ساختار بازی‌های دنیای-بار قبلی راک‌استار به گونه‌ای بوده است که تمرکز آن‌ها روی مراحل و ماموریت‌های خطی‌ای بوده که شما را به ترتیب به جلو هدایت می‌کرده‌اند. با این حال مشتاقیم که ببینیم مراحل بازی به سمت پایان باز متمایل بشوند و این امکان به شما داده شود که بتوانید به هر ترتیبی که می‌‌خواهید مراحل را پشت سر بگذرانید و این آزادی را داشته باشید که به شکل مخفیانه و یا با شلیک و سر و صدا وارد درگیری‌ها بشوید.

 

لباس‌های بیشتر:

بازی اصلی Red Dead Redemption بسیار در زمینه‌ی گزینه‌های موجود برای لباس پوشیدن محدود بود و در آن محدود به استفاده از لباس‌های از پیش تعیین شده‌ای بودید که به هیچ صورت نمی‌توانستید تغییرشان دهید. راک‌استار همیشه سعی کرده بوده است تا در بازی‌های Grand Theft Auto امکانات بیشتر و بیشتری را در زمینه‌ی پوشش به بازیکنان عرضه کند. به همین خاطر انتظار داریم که این اتفاق برای بازی Red Dead Redemption 2 نیز بیافتد. این که این قابلیت را داشته باشیم که بتوانیم شخصیت‌های خود را همانند شخصیت‌‌های مطرح فیلم‌های وسترن لباس بپوشانیم بسیار جالب خواهد بود.

 

طراحی صدای بهتر:

یکی از بهترین جنبه‌های بازی اصلی Red Dead Redemption این بود که بسته به فعالیتی که انجام می‌دادید، موسیقی با آن هماهنگ می‌شود. امیدواریم که این بار هم راک‌استار در بخش موسیقی بازی Red Dead Redemption 2 تمامی تلاش خود را به کار گرفته باشد تا موسیقی این بازی با هر کاری که انجام می‌دهید هماهنگ باشد و حتی لایه‌های بیشتری نسبت به بازی قبلی داشته باشد. بسیار مشتاقیم که ببینید ملودی‌های بیشتری با سوت تمامی حرکات در بازی را همراهی کنند.

 

اعمال کردن درس‌های GTA Online به بخش چندنفره:

بخش چندنفره‌ی بازی Red Dead Redemption دارای محیط جالبی برای اکتشاف بود که می‌توانستید در آن به تیراندازی‌های دست جمعی بپردازید، مجرمین تحت تعقیب را تحویل دهید و به صورت همکاری دونفره با دوستانتان به انجام مراحل مخصوص بپردازید. با این حال با موفقیت بخش آنلاین بازی GTA V استاندارد‌ها تغییر کرده‌اند و انتظار داریم که آنچه را که باعث موفقیت و محبوبیت آن شد را در بازی Red Dead Redemption 2 نیز به کار بگیرند. این امکان وجود دارد که در این بازی بتوانید به صورت همکاری به دزدی کردن بپردازیم، اما امیدواریم که این امکان وجود داشته باشد تا فعالیت‌های دیگری مانند ساختن مزرعه‌ی شخصی، یا حتی ساخت خانه در دسترس باشند.

 

Red Dead Redemption II

ساید کوئست‌های بهتر:

بازی Red Dead Redemption سایدکوئست‌های به‌یادماندنی بسیاری داشت که می‌توانستید آن‌ها را انتخاب کنید. با این‌ حال بازی‌هایی مانند The Witcher III: Wild Hunt و The Legend of Zelda: Breath of the Wild توانسته‌اند مبحث سایدکوئست‌ها را به مراحل بالاتری ببرند. بازی Red Dead Redemption 2 نیز باید از این رقابت عقب نماند. اگر راک‌استار بتواند به درستی از بازی‌های دیگر درس بگیرد شاهد سورپرایزهایی خواهیم بود که شیوه‌ی بازی هرکس را به صورت منحصربه‌فرد تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

شخصیت‌های قابل انتخاب متعدد:

شخصیت اصلی یعنی آرتور مورگان در بازی Red Dead Redemption 2 تنها نیست. این بار او جزئی از گروه Van der Linde است که بازیکنان بازی اصلی به عنوان گروه قدیمی جان مارستون با آن آشنایی دارند. با این که در تریلر‌های منتشر شده اینطور نشان داده شده است که مورگان تنها شخصیت قابل انتخاب خواهد بود، امیدواریم که بازیکنان قادر باشند به عنوان دیگر اعضای گروه مانند بیل ویلیامسون، خاویر اسکوئلا و یا جان مارستون افای نقش کنند.

 

جان مارستون جوان:

امیدواریم که جان مارستون جوان در این بازی وجود داشته باشد. از آن‌جایی که این دنباله، درواقع پیش از داستان بازی اصلی اتفاق می‌افتد و از لحاظ زمانی عقب‌تر است، دلیلی نمی‌بینیم که جان مارستون به شکلی در این بازی حضور نداشته باشد. شاید زیادی امیدوارانه باشد اما بسیار مشتاقیم که جان را در سال‌های جوانی خود و به عنوان عضوی از گروه «وان در لیند» ببینیم.

 

حضور قانون‌شکنان دنیای واقعی:

بسته به این که بازی در چه زمانی اتفاق بیافتد، بسیار عالی خواهد بود که این امکان وجود داشته باشد تا در آن به قانون‌شکنانی که در آن زمان هنوز آزادانه می‌گشتند برخورد کنیم. تصور کنید بتوان در بازی کسانی شبیه به ساندنس کید، چیروکی بیل یا زیپ وایات را ملاقات کرد. با این که انجام دادن این کار (قرار دادن اشخاص واقعی در بازی) مقداری آن را شبیه به مجموعه‌ی Assassin’s Creed می‌کند، باز هم بسیار جالب خواهد بود که بتوان اطلاعات بیشتری درباره‌ی برخی از بدنام‌ترین جنایت‌کاران تاریخ به دست آورد.

 

داستانی به خوبی بهترین فیلم‌های وسترن:

امیدواریم که داستان بازی Red Dead Redemption 2  بتواند انتظاراتی را که به کمک بازی اصلی خود و به طور کلی ژانر فیلم‌های وسترن ساخته شده است را برآورده کن. فیلم‌های وسترن اغلب به سوال‌های دشواری در رابطه با اخلاق، نافرمانی از طبیعت در قالب شهرنشینی و تاثیرات اهمیت دادن بیش از حد به فرمی پراشکال از مردانگی می‌پرداختند. امیدواریم که را‌ک‌استار بتواند این مضامین را در بازی Red Dead Redemption 2 نیز پیاده کند و حتی از محدودیت‌های این ژانر نیز فراتر برود و داستان‌های وسترن‌ را بازتعریف کند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.