Publisher Theme
I’m a gamer, always have been.

Take-Two معتقد است تاخیر انتشار Red Dead Redemption تکرار نخواهد شد – خلاصه‌ی گزارش مالی

0

GTA Online در ماه دسامبر بیشترین تعداد بازیکن را از زمان انتشارش در سال 2015 داشته است. Take-Two همچنین باور دارد که تاخیر انتشار Red Dead Redemption دیگر تکرار نخواهد شد.برای بررسی 11 نکته‌ای که از بازی Red Dead Redemption 2 انتظار داریم اینجا کلیک کنید.

بر اساس گفته‌های Take-Two در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم خود در جمع سرمایه‌گذاران شرکت، بخش آنلاین بازی GTA در ماه دسامبر سال گذشته بیشترین تعداد بازیکن از زمان انتشار بازی را داشته است. بخشی از این افزایش به خاطر انتشار بسته‌ی الحاقی قابل‌ دانلود The Doomsday Heist بوده است که در تعطیلات عرضه شده بود. بازی جی‌تی‌ای 5 در حال حاضر بیش از 90 میلیون نسخه فروش داشته است. این رقم نسبت به گزارش مالی سه‌ماهه‌ی دوم این شرکت در ماه نوامبر 5 میلیون نسخه افزایش یافته است.

هفته‌ی گذشته اعلام شده بود که بازی Red Dead Redemption 2 با تاخیر و در تاریخ 26 اکتبر عرضه خواهد شد تا راک‌استار زمان کافی داشته باشد که بتواند بازی را بهبود ببخشد. این شرکت چشم‌اندازی مالی خود را به خاطر تاخیر در عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 تغییر نداده است و باور دارد که تاریخ اعلام شده برای انتشار بازی قطعی خواهد بود.

یکی دیگر از دلایلی که این شرکت چشم‌انداز مالی خود را تغییر نداده این است که 2K Games مشغول ساخت یک بازی جدید از یکی از فرنچایز‌های بزرگ خود است که بسیار موردانتظار طرفداران است.

بسیاری گمان می‌کنند که این عنوان جدید ممکن است از فرنچایز های Bioshock و یا Borderlands باشد. اکثریت کاربران فضای مجزی و یکی از سرمایه‌گذاران بیشتر نظرشان روی بازی Borderlands 3 است. البته در این نشست تنها گفته شده بود که 2K یک بازی جدید در دست ساخت دارد و از آن‌جایی که این فرنچایز بسیار برای این شرکت اهمیت داد، ممکن است این بازی متعلق به بایوشاک باشد.

در جریان این نشست، مدیر ارشد اجرایی Take-Two، استراوس زلنیک، تکرار کرد که این شرکت لیبلی به نام Private Division را تاسیس کرده است که بازی Ancestores: The Humankind Idyssey را منتشر خواهد کرد. سازنده‌ و توسعه دهنده‌ی این بازی پاتریس دستیلتس است که پیش‌تر عنوانی مانند بازی اصلی Assassin’s Creed را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد. یک بازی بی‌نام دیگر نیز توسط The Outsiders در حال ساخته شدن است که اسم رمزی آن «پروژه‌ی وایت» است. این استودیو توسط توسعه‌دهندگان سابق DICE یعنی دیوید گلدفارب و بن کازینز پایه‌گذاری شده است. همچنین یک بازی نقش‌آفرینی دیگر نیز توسط Obsidian Entertainment در حال سالخت است که هنوز معرفی نشده است.

در کنار این‌ها یک بازی تیراندازی اولشخص نیز در حال ساخت توسط مارکوس لتو (یکی از سازندگان Halo و کارگردان خلاق بازی Halo: Reach) است و انتشار آن بر عهده‌ی Private Division خواهد بود.

Take-Two اعلام کرده است که در سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی 2018 که در تاریخ 21 دسامبر 2017 پایان یافته بود، درآمد خالص این شرکت 480 میلیون دلار بوده است. این رقم در سال گذشته 476.5 میلیون دلار بود.

مبالغ خرج‌شده توسط بازیکنان در بازی که شامل خرید ارز‌های مجازی، محتواهای اضافه و پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌شوند، 64 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و 32 درصد از میزان درآمد خالص کلی را تسکیل می‌داد. عناوینی که بیشترین تاثیر را در میزان درآمد خالص این شرکت در سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی 2018 داشته‌اند به این ترتیب بوده‌اند: GTA 5، GTA Online، NBA 2K18، WWe 2K18، WWE SuperCard و LA Noire.

درآمد فروش‌های دیجیتالی این شرکت نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشت و به رقم 258.4 میلیون دلار (240 میلیون دلار در سال گذشته) رسید و 54 درصد از میزان درآمد خالص را تشکیل می‌داد. عناوینی که بیشترین تاثیر در میزان فروش دیجیتالی داشته‌اند به این شرح هستند: GTA 5، GTA Online، NBA 2K18، WWE SuperCard و LA Noire.

منبع vg247
مطالب مرتبط

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.