Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نینتندو ممکن است فیلم سوپر ماریو را لغو کند

0

شرکت نینتندو خیرا درباره ی برخی از پروژه‌های فعال این شرکت که شامل فیلم سوپر ماریو و سرویس آنلاین سوییچ می‌شوند، صحبت کرده است. در جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران این شرکت، مسئولین اجرایی نینتندو به نوبت به سوالاتی در رابطه با  برنامه‌های خود برای سال‌های آینده پاسخ دادند.

دو مورد از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مباحثی که در این جلسه به میان کشیده شد، معرفی تاریخ عرضه‌ی سرویس آنلاین نینتندو سوییچ و همین‌طور فیلم سوپر ماریو بود.

در این جلسه، رئیس شرکت نینتندو، تاتسومی کیمیشیکا، به همراه مدیر اجرایی این شرکت یعنی شینیا تاکاهاشی درباره‌ی شیوه‌ی نگرش نینتندو به سرویس آنلاین صحبت کردند. کیمیشیما در ابتدا گفت که نینتندو منابع قابل‌توجهی ا به ساخت این سرویس اختصاص داده است و انرژی زیادی را به آن تخصیص داده است. هدف آن‌ها این است که این سرویس را به راهی تبدیل کنند که طرفداران بتوانند بازی‌های بیشتری از نینتندو را بازی کنند و همچنین تنوع بازی‌هایی که انجام می‌دهند نیز بیشتر باشد.

کیمیشیما بدون این که وارد جزئیات شود گفت که در این سرویس محصولاتی ارائه خواهد شد که خریداران به آن علاقه داشته باشند. او همچنین وعده داد که با معرفی این سرویس اطلاعات بیشتری را در اختیار مخاطبان بگذارد. او گفت:

کمی به ما زمان بدهید تا اطلاعات بیشتری را راجع به این سرویس اعلام کنیم.

تاکاهاشی در ادامه‌ی صحبت های کیمیشیما گفت:

ایده‌هایی داریم که چگونه سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را در صورت پولی شدن محبوب و خواستنی کنیم. به همین خاطر گمان می‌کنم که اطلاعیه‌ی بعدی ما در این مورد ارزش صبر کردن را داشته باشد.

همچنین در رابطه با فیلم سوپر ماریو که اخیرا معرفی شده بود نیز اخبار جدیدی در دسترس است. شیگرو میاموتو که وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز بر عهده دارد گغته است که مدت زمان زیادی است که به ساختن فیلمی از ماریو فکر می‌کند اما شرکت نینتندو می‌خواهد که یک فرد حرفه‌ای در زمینه‌ی فیلم کار آن را انجام دهد.

با توجه به این موضوع مشخص است که احتمال دارد نینتندو در صورت جالب‌توجه نبودن فیلم‌نامه‌ از ادامه‌ی کار منصرف شود. میاموتو توضیح داد:

با یکدیگر صحبت کرده‌ایم و حس می‌کنیم اگر نتوانیم مورد مناسب و جالب توجهی بسازیم، از انجام آن منصرف خواهیم شد.

میاموتو گفته است ایده‌ی ساختن فیلم سوپر ماریو بیش از دو سال است که مطرح می شود. او همچنین درباره‌ی کریس ملداندری گفته که در روند فیلم‌سازی نسبت به زمان و هزینه‌ها محطاط است.

میاموتو درباره‌ی این که چه مقدار با فیلم ماریو فاصله داریم گفته است که کار نوشتن فیلم‌نامه‌ی آن در حال انجام است و هدف این است که پیش از المپیک توکیو در سال 2020 اکران شود. البته این در صورتی است که فیلم‌نامه مطابق انتظارات آن‌ها باشد.

منبع https://www.vg247.com/2018/02/12/nintendo-says-itll-make-switch-online-service-appealing-pull-mario-movie-not-interesting/

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.