Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آموزش بازی Shadow of the Colossus: کشتن کلوسوس هشتم

0

در ادمه‌ی مطالبی که پیشتر در مبحث آموزش بازی Shadow of the Colossus منتشر کرده بودیم، این‌بار به سراغ کلوسوس هشتم خواهیم رفت. باید بدانید که برای شکست دادن این کلوسوس به عکس‌العمل‌های سریع و دقت در تیراندازی احتیاج خواهید داشت.

برای مطالعه‌ی پست‌های دیگر در مبحث آموزش بازی Shadow of the Colossus به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

آموزش کشتن کلوسوس اول

آموزش کشتن کلوسوس دوم

آموزش کشتن کلوسوس سوم

آموزش کشتن کلوسوس چهارم

آموزش کشتن کلوسوس پنجم

آموزش کشتن کلوسوس ششم

آموزش کشتن کلوسوس هفتم

 

برای یافتن این کلوسوس می‌بایست از Shrine of Worship به سمت جنوب شرقی حرکت کنید. هنگام پیدا کردن کلوسوس اول می‌بایست از یک دره رد می‌شدید، برای یافتن کلوسوس هشتم باید به سمت دره‌ای بروید که کنار (سمت چپ) آن دره است.

محل قرارگیری کلوسوس هشتم: Scaler of the Colossus

 

زمانی که از این دره عبور کردید، مستقیم به راه خود ادامه بدهید تا به شکافی در میان سنگ‌ها برسید. با عبور از ان شکاف و طی کردن مسیری مختصر در تاریکی، به یک آبشار خواهید رسید.

مسیر را ادامه دهید و خواهید دید که به یک دریاچه‌ی کوچک و یک ساختمان می‌رسید. پیدا کردن ورودی بسیار آسان است، پس به سمت آن رفته و وارد شوید. حالا از میان راهرو‌ها حرکت‌ کنید و هرجا که لازم بود از روی موانع عبور کنید. پس از مدتی به یک سالن بسیار بزرگ خواهید رسید. اینجا می‌توانید کلوسوس را در پایین آن ببینید.

در مورد این کلوسوس باید به چند مورد توجه داشته باشید. او از دو نوع حمله استفاده می‌کند که جاخالی دادن از هردوی آن‌ها کار ساده‌ایست. اولین حمله‌ی او این است که ابری اسیدی را به سمت شما تف می‌کند که مانند مهی زرد رنگ در هوا باقی می‌ماند. اگر در این محدوده بایستید به شما آسیب وارد خواهد شد، به همین خاطر از آن دوری کنید. حمله‌ی دیگر او این به وسیله‌ی دمش است که البته نباید هم آن‌قدرها به دم او نزدیک شوید.

پیش از این که بخواهید توجه کلوسوس را به خود جلب کنید، به سمت راست بپیچید و از پله‌ها پایین بروید تا به زمینی برسید که یک شکاف بزرگ در آن قرار دارد. این شکاف به دو طرف مخالف می‌رسد و اینجاست که باید توجه کلوسوس را به خود جلب کنید. همچنین هنگامی که او را وارونه کردید، باید به درون آن بپرید.

در ابتدا باید کمان خود را بردارید و چند تیر به سمت پاهای او پرتاب کنید. اگر به پاهای این کلوسوس توجه کنید خواهید دید که از خود نور ساطع می‌کنند و باید بدانید که این‌ها اولین هدف‌های شما هستند. از حملات سمی این کلوسوس دوری کنید و باز هم چند تیر به سمت پاهای او پرتاب کنید تا از دیوار بالا برود. هنگامی که این کلوسوس در حال بالا رفتن از دیوار است باید به دو پای او تیر بزنید. یک ضربه‌ی مستقیم باعث می‌شود که دیگر نوری از آن ساطع نشود و این به این معنی است که باید به پای دیگر تیر بزنید.

زمانی که به هر دو پای این کلوسوس آسیب بزنید، او به پشت روی زمین می‌افتد و در این حالت قادر خواهید بود که دو نقطه‌ی ضعیف زیر بدن او را ببینید. سپس باید پایین پریده و سپس با بالا رفتن از بدن او، با تمام قدر به نقطه ضعفش حمله کنید. نگران مردن نباشید چون که تنها مقداری آسیب خواهید دید.

بعد از این که چندبار این کار را انجام دهید کلوسوس وضعیت خودش را درست می‌کند و به شما حمله خواهد کرد. سر جای خود ناایستید و و به سرعت از نزدیک‌ترین پله‌ها بالا رفته و وارد شکاف شوید و همان مراحل – یعنی جلب کردن توجه او، جاخالی دادن از مه سمی و … – را تکرار کنید تا محددا از روی دیوار بیافتد و بتوانید نقطه‌ ضعف او را هدف بگیرید.

احتمالا باید چهار یا پنج بار این روند را تکرار کنید تا بتوانید کلوسوس را از پای دربیاورید. با کشتن این کلوسوس تروفی Scaler of the Colosseum را به دست خواهید آورد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.