Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آموزش بازی Shadow of the Colossus: کشتن کلوسوس نهم

0

به دنبال مطالبی که پیش‌تر در رابطه با آموزش بازی Shadow of the Colossus منتشر کرده بودیم، این بار به سراغ نهمیم کلوسوس این بازی خواهیم رفت. در ادامه با ‌گیم‌نیوز همراه باشید. برای بررسی مطالب پیشین در زمینه‌ی آموزش بازی Shadow of the Colossus می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

آموزش کشتن کلوسوس اول

آموزش کشتن کلوسوس دوم

آموزش کشتن کلوسوس سوم

آموزش کشتن کلوسوس چهارم

آموزش کشتن کلوسوس پنجم

آموزش کشتن کلوسوس ششم

آموزش کشتن کلوسوس هفتم

آموزش کشتن کلوسوس هشتم

 

اولین کاری که در رابطه با این کلوسوس می‌بایست انجام دهید این است که دریاچه‌ی خشک محل زندگی آن را پیدا کنید.

محل قرارگیری کلوسوس نهم: Lurker of the Cave

 

از Shrine of Worship خارج شده و به سمت شمال حرکت کنید و از پل سنگی که برای پیدا کردن کلوسوس‌های دوم و سوم پیدا کرده بودید عبور کنید. زمانی که به انتهای این پل رسیدید، به سمت غرب تغییر مسیر بدهید و به سمت معبدی سنگی که در دوردست‌ها خواهید دید حرکت کنید.
با طی کردن مسیر گفته شده خواهید دید که به لبه‌ی یک صخره می‌رسید و با نگاه کردن به پایین می‌توانید یک زمین خالی را مشاهده کنید. این همان بستر خشک دریاچه است. از لبه‌ی صخره پایین بروید. متوجه خواهید شد که در سه نقطه بخار از شکاف‌های درون زمین خارج می شود. به سمت همان صخره‌ای که پیش‌تر روی آن ایستاده بودید حرکت کنید و به طرف درختان خشک و استالاگمیت‌ها بروید تا کلوسوس نهم خود را نشان دهد.


این کلوسوس تنها یک نقطه ضعف دارد و زمانی که به آن برسید احتمالا کار آن تمام است و به این ترتیب تنها یک بار لازم خواهد شد که از او بالا بروید.
این کلوسوس با سه شلیک آتشین از دهان خود به شما حمله می‌کند اما می‌توانید با حفظ کردن فاصله‌ی خود و جاخالی دادن از مسیر آن‌ها از مردن جلوگیری کنید. البته به احتمال زیاد مقداری آسیب به شما وارد خواهد شد.
شما باید این کلوسوس را به سمت نقاطی که بخار از زمین خارج می‌شود بکشانید. اگر زمان‌بندی شما درست باشد این بخارها باعث خواهند شد که کلوسوس آسیب ببیند و به همین خاطر دو پای خود را جمع کند. زمانی که او پاهایش را جمع کند می‌توانید دو نقطه‌ی آبی را ببینید که نقاط ضعف او هستند. به محض این که توانستید این نقاط را ببینید، به وسیله‌ی تیروکمان خود به سمت آن‌ها تیر پرتاب کنید.
با این کار کلوسوس غلت‌زنان از شما فاصله خواهد گرفت و شما باید به سمت دیگر او بروید تا بتوانید از شکمش بالا بروید. عجله‌ای نکنید چون که این کلوسوس به شما مهلت کافی برای انجام این کار را خواهد داد.
از موهای بدن او بالا بروید تا به بلند‌ترین نقطه برسید که درواقع در کنار این کلوسوس قرار دارد. زمانی که این کلوسوس می‌چرخد تا روی پاهای خود بایستد باید به لاک او آویزان شوید. سپس به سمت دم او بدوید و بعد روی کمرش بپرید.


حالا به سمت سر کلوسوس حرکت کنید. روی سر این کلوسوس می توانید نقطه‌ای را پیدا کنید که دارای مو است و می‌تواند خود را به وسیله‌ی آن نگه دارید. این نقطه‌ی ضعیف کلوسوس نهم است. با یکی دوبار ضربه زدن به این نقطه، کلوسوس تلاش می‌کند تا شما را روی زمین بیاندازد.
اگر زمان‌بندی شما درست باشد می‌توانید موها را رها کنید تا قدرت خود را بازیابی کنید و به محض این که دوباره شروع به تکان خوردن کرد، مجددا موها را بگیرید.
به ضربه زدن ادامه دهید، قدرت خود را بازیابی کنید و خود را به او بچسبانید و بدین ترتیب قادر خواهید بود که در کمترین زمان او را شکست دهید و تروفی Lurker of the Cave را به دست آورید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.