Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شواهد جدیدی از لباس جدید مرد عنکبوتی به نام Iron Spider در دسترس است

0

بعد از این که در صحنه‌های پایانی فیلم Spider-Man: Homecoming به لباس جدید و ارتقاء‌یافته‌ی پیتر پارکر اشاره شده بود، او بالاخره در فیلم Avengers: Infinity War این لباس را به تن خواهد کرد.

از آن‌جایی که تونی استارک مسئولیت ساخت این لباس ارتقاء‌یافته را بر عهده داشته است، بسیاری از طرفداران مرد عنکبوتی گمان می‌کنند که این لباس نسخه‌ای مختص به دنیای سینمایی مارول از لباس Iron Spider باشد که از داستان Civil War نشات گرفته است. این نظریه کمابیش تائید شده است و این موضوع نشان می‌دهد که این فیلم‌ها ارتباط زیادی با داستان‌هایی دارند که بر اساس آن‌ها ساخته می‌شوند.

یک مجموعه‌ی جدید از اسباب‌بازی‌ها (مینی‌میت) عرضه شده‌اند که شبیه به وضعیت فعلی شخصیت‌ها در فیلم Avengers: Ininity War هستند و در میان آن‌ها یکی دیده می‌شود که می‌توان آن‌ را Iron Spider-Man نامید. این اکشن فیگر از آن‌جایی حائز اهمیت است که می‌توان دید روی کمر او چهار بازوی مکانیکی شبیه به عنکبوت وجود دارد.

پیش‌تر در نمونه‌های لگویی از این شخصیت‌ها، این وضعیت ظاهری جدید مرد عنکبوتی را دیده بودیم اما از آن‌جایی که آن‌ها به وسیله‌ی بلوک‌های لگو ساخته شده بودند، نمی‌شد انتظار دقت بالایی از آن‌ها داشت. حال مینی‌میت‌ها از ظاهر بهتری برخوردار هستند و بنا بر ظاهر آن‌ها می‌توان تخمین بهتری از وضعیت شخصیت‌ها در فیلم داشت. در این خصوص ترکیب رنگی قرمز، آبی و طلایی این لباس نیز اهمیت بالایی دارد.

در کتاب‌های کمیک، لباس آیرون اسپایدر تماما قرمز است و به نظر می‌رسد که نسخه‌ی آیرون من لباس مرد عنکبوتی باشد. استارک پس از این که پیتر پارکر به ابرقهرمان‌های شناس پیوست و هویت خود را برای عموم فاش کرد، این لباس را برای او طراحی کرده بود. پارکر بعد‌ها جناح خود را عوض می‌کند و این لباس تکنولوژیک را رها می‌کند. در خط داستانی دیگری او بعد از فروختن عشق مری جین به مفیستو، هویتش را از ذهن تمامی مردم پاک می کند.

نسخه‌ی فیلمی این لباس آن‌چنان مانند نسخه‌ی کتاب‌های کمیک نشان از طراحی تونی استارک ندارد و از همان طرح همیشگی قرمر و آبی به همراه اشاراتی به رنگ طلائی استفاده کرده است تا مقداری نیز به طرح اصلی نزدیک باشد. حال می‌بینیم که این لباس جدید دست‌های عنکبوتی را نیز به پیتر پارکر اضافه می‌کند که به احتمال زیاد در برابر تانوس و پیروان او به کمکش خواهند آمد.

به نظر می‌رسد فیلم Avengers: Infinity War از بسیاری از کمیک‌های محبوب مارول، شامل Civil War، Infinity Gauntlet و Infinity تاثیر گرفته است. باید دید که مارول تا به چه اندازه به کتاب‌های کمیک وفادار باقی خواهد ماند، اما به هر جهت به نظر می‌رسد که طفداران کتاب‌های کمیک بتوانند نکات مخفی زیادی را در فیلم پیدا کنند که به کتاب‌های کمیک اشاره داشته باشد.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است تا در تاریخ 4 ماه می در سینما‌ها اکران شود. فیلم Black Panther نیز هم‌اکنون در حال اکران است و به تازگی اولین هفته ی اکران خود را پشت سر گذاشته است. از دیگر فیلم‌های پیش‌روی مارول که در دنیای سینمایی مارول اتفاق می‌افتند می‌توان به Ant-Man and the Wasp اشاره کرد که قرار است در تاریخ 6 جولای اکران شود. فیلم Captain Marvel نیز قرار است تا در تاریخ هشتم ماه مارس سال 2019 میلادی روی پرده‌ی سینما‌ها برود. چهارمین فیلم مجموعه‌ی اونجرز نیز برای اکران در تاریخ 3 می سال 2019 برنامه‌ریزی شده است. دنباله‌ی فیلم Spider-Man: Homecoming نیز قار است تا در تاریخ 5 جولای سال 2019 روی پرده ی سینما‌ها برود. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 نیز در سال 2020 اکران خواهد شد.

منبع comicbook

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.