Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ جدید اکران فیلم Avengers: Infinity War اعلام شد

0

مارول تصمیم گرفته است که تاریخ اکران فیلم Avengers: Infinity War را یک هفته جلو بیاندازد. این فیلم ابتدا قرار بوده که در تاریخ 4 می منتشر شود و هم‌اکنون با این تغییر در تاریخ اکران به این فیلم فرصت داده می‌شود که زمان اکران بیشتری را قبل از اکران فیلم Solo: A Star Wars Story تجربه کند.

برای تماشای تریلر فیلم Avengers: Infinity War به این مطلب مراجعه کنید.

این خبر از توییتر تائید شده است. رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش آیرون من، درخواست کرده بود که او و دوستانش (تمامی طرفداران) بتوانند فیلم را زودتر ببینند (برای بررسی جزئیات لباس جدید آیرون من در فیلم Avengers: Infinity War به این مطلب مراجعه کنید). استودیو در پاسخ به این توییت گفته بود:

ایده‌ی فوق‌العاده‌ای است. حتما. فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ 27 آوریل در سینما‌های سرتاسر دنیا اکران خواهد شد.

استفاده از این روش برای منتشر کردن اخبار، یکی از روش‌های خلاقانه و هیجان‌انگیزی است که تا کنون به کار رفته است. این تغییر در تاریخ اکران باعث می‌شود که این فیلم از ماه بسیار شلوغ می خارج شود. علاوه بر فیلم Solo: A Star Wars Story، قرار است فیلم Deadpool 2 نیز در 18 می اکران شود.

برای تماشای تریلر فیلم Deadpool 2 و همچنین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story روی لینک‌های مربوط به آن‌ها کلیک کنید. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید سازندگان سریال بسیار پرطرفدار بازی تاج و تخت مسئولیت ساخت‌ فیلم‌های جدید Star Wars را بر عهده خواهند داشت.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است تا میزبان عمده‌ی ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول باشد و در آن شخصیت‌های موجود در فیلم‌های Avengers، به همراه ابرقهرمان‌های مجموعه‌ی Guardians of the Galaxy، و شخصیت‌هایی که در فیلم‌های Black Panther و Thor: Ragnarok هستند نیز حضور دارند.

اخیرا شاهد اکران فیلم جدید Black Panther نیز بوده‌ایم. این فیلم با استقبال بسیار خوبی مواجه بوده است که می‌توان آن را از نظرات اولیه‌ای که راجع به این فیلم منتشر شده بود و همچنین آمار موفق آن در باکس آفیس متوجه شد.

تاریخ جدید اکران فیلم Avengers: Infinity War بیست و هفتم آوریل اعلام شده است.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.