Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اسکار ۲۰۱۸: پیرترین و جوان‌ترین نامزدهای اسکار بهترین بازیگر کدام‌اند؟

0

مراسم اسکار امسال در کنار همه‌ی موارد، یک رکوردشکنی دوجانبه هم دارد. امسال، نه تنها رکورد پیرترین کاندید دریافت جایزه اسکار، با حضور «کریستوفر پلامر» در ردیف بازیگران مرد نامزد دریافت جایزه بهترین بازی در نقش مکمل شکسته شده است، بلکه بعد از تقریبا 80 سال یک بازیگر مرد توانسته خود را به عنوان جوان‌ترین نامزد دریافت جایزه اسکار مطرح کند! در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

مراسم اسکار که تا دقایقی دیگر رسما آغاز می‌شود (دوشنبه 14 اسفند) میزبان بازیگران، کارگردانان و فیلمسازان زیادی است. در بین این افراد مسن‌ترین نامزد دریافت اسکار کریستوفر پلامر است که با بازی در فیلم جدید ریدلی اسکات یعنی All the Money in the World به عنوان جایگزین کوین اسپیسی بعد از رسوایی اخلاقی او، آن‌چنان خوش درخشیده که یکی از شانس‌های کسب جایزه به شمار می‌رود. آقای پلامر با 88 سال و 41 روز سن پیرترین بازیگر مرد نامزد اسکار است. پیش از این در سال 2014 آقای «رابرت دوال» با نامزدی جایزه اسکار در سن 84 سالگی رکورددار این زمینه بود.

این موضوع آقای Christopher Plummer را به مسن‌ترین بازیگر تاریخ اسکار تبدیل می‌کند!

پیرترین و جوان‌ترین نامزدهای اسکار

Timothée Chalamet بازیگر فیلم Call Me By Your Name نیز بعد از قریب به 80 سال به جدول جوان‌ترین بازیگران مرد نامزد اسکار اضافه شده است. او اگرچه نتوانسته رکورد را از لحاظ سن به نام خود ثبت کند، اما بعد از 1977 که «جان تراولتا» در 24 سالگی نامزد دریافت اسکار شده بود، این اولین بار است که یک بازیگر با این سن و سال صاحب چنین افتخاری می‌شود. تیموتی جوان فقط 22 سال و 27 روز سن دارد و در جدول جوان‌ترین بازیگران مرد نامزد دریافت جایزه اسکار، در رده‌ی سوم قرار می‌گیرد. اما قطعا در میان هم‌نسلان خود بی‌رقیب است.

هنوز «جکی کوپر» از سال 1930 با 9 سال و 20 روز سن جوان‌ترین بازیگر مرد نامزد تاریخ اسکار محسوب می‌شود.

پیرترین و جوان‌ترین نامزدهای اسکارمراسم اسکار 2018 در تماشاخانه‌ی دالبی در هالیوود برگزار می‌شود. فهرست کامل نامزدهای دریافت جوایز اسکار و همچنین پیش‌بینی این جوایز را این‌جا در گیم‌نیوز بخوانید. منتخب تصاویر فرش قرمز مراسم اسکار 2018 را نیز می‌توانید در گیم‌نیوز ببینید.

با ما همراه باشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.