Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آپدیت ضد تقلب PUBG از نسخه‌ی پی‌سی بازی حذف شد

0

در آخرین به روزرسانی که برای بازی PUBG منتشر شده بود، تمهیداتی ضد تقلب برای این بازی در نظر گرفته شده بود که برای بازی در پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز موجود بود. حالا البته سازنده‌ی این بازی آپدیت ضد تقلب PUBG را حذف کرده و دلیل این موضوع را “مشکلات سازگاری” اعلام کرده است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

علی‌رغم تاثیری که در جلوگیری از تقلب در بازی داشته، ما تصمیم گرفتیم آخرین به‌روزرسانی بازی را از سرورها حذف کنیم. در تلاشیم تا مشکلات سازگاری پیش آمده بعد از عرضه این آپدیت را حل کنیم. افزونه‌ی کم‌حجمی برای دانلود آماده است. بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.

سازنده‌ی بازی PUBG در مورد این‌که چه زمانی ممکن است این آپدیت را دوباره منتشر کند اطلاعی نداده است. با این حال این اولین بار نیست که عرضه‌ی آپدیت به خاطر مشکلات از نظر زمانی دچار مخاطره می‌شود. پیش‌تر نیز عرضه‌ی این به‌روزرسانی به خاطر مشکلات “پیش‌بینی نشده” به تعویق افتاده بود.

مشکلات جدید بازی بعد از این به‌روزرسانی کرش کردن‌های اتفاقی و عدم اجرای بازی به طور کلی گزارش شده‌اند.

به تازگی یک به‌روزرسانی جامع برای نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی نیز عرضه شده است.

تا پایان سال 2018 این بازی تغییرات مهم‌تری را به خود خواهد دید. بازی با یک سیستم “احساسات” جدید به روزرسانی می‌شود. اچیمونت‌ها به بازی اضافه می‌شوند و همچنین لیست دوستان داخل بازی به کمک شما می‌آید. ضمن آن امکان چت صوتی با هم‌تیمی‌ها در منوی اصلی هم فراهم می‌شود.

یک مپ جدید برای این بازی در راه است.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.