Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین واکنش‌ها به فیلم Ready Player One نشان از فیلمی جذاب دارند

0

بالاخره فیلم جدید استیون اسپیلبرگ برای تماشاگران به نمایش درآمد و آن عده‌ای که توانستند فیلم را در جشنواره‌ی SXSW تماشا کنند نظر خود را در مورد این فیلم توئیت کرده‌اند. اولین واکنش‌ها به فیلم Ready Player One مثبت بوده‌اند. آیا شما برای این اقتباس دیوانه‌وار و نوستالژیک آماده‌اید؟ در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

اولین واکنش‌ها به فیلم Ready Player One در شبکه‌های اجتماعی با کلیدواژه‌ی تکرار شونده‌ی «سرگرم‌کننده» همراه بوده‌اند. «اسکات واینبرگ» منتقد فیلم نوشته است:

Ready Player One سراسر سرگرمی است. کسانی که در حالت تنفر پیش از عرضه مانده‌اند منتظر باشند ناامید شوند.

«اریک وسپ» در ادامه‌ی همین واکنش‌ها می‌نویسد:

و بله، من عاشق Ready Player One شد. این فیلم شاید گیکی‌ترین فیلمی باشد که تا به حال ساخته شده است. حالا خیلی خیلی خیلی خوشحالم! اسپیلبرگ تازگی گفته که او فیلم‌های زیادی مثل The Post را از پشت دوربین می‌سازد. او Ready Player One را از تماشاگران ساخته است. این بهترین چکیده راجع به این تجربه است.

«اریک دیویس» از فندانگو هم در واکنش به این فیلم نوشته است “اسپیلبرگ کلاسیک را شاهد هستیم.” او ادامه می‌دهد:

این فیلم ارجاعات، تاثیرات و فضای فوق‌العاده‌ی دهه‌ی هشتاد را دارد، مطمئنا، اما در کنار آن جذابیت، جوهره، شوخی و نیز یک موسیقی متن جذاب از آلن سیلوستری را هم ارائه می‌دهد.

«اریک کان» نویسنده‌ی ایندی‌وایر نیز در واکنش به این فیلم نوشته است:

این‌طور حس می‌شود که اسپیلبرگ یک مشت فیلم از «لوک بسون» دیده و تصمیم گرفته در آن‌ها اغراق کند. از لحاظ تصویری هم باید گفت که این فیلم جذاب‌ترین و چشم‌نوازترین اثر اسپیلبرگ است.

البته همه‌ی کسانی که موفق به تماشای فیلم شده‌اند هم این میزان رضایت را ندارند. یکی از تماشاگران فیلم با اشاره به نقاط کور داستانی و استفاده‌ای که فیلم نمی‌تواند به نحو احسن از فیلمنامه ببرد اشاره کرده و گفته که با وجود این‌که فیلم جذاب و سرگرم‌کننده است تا «عالی» بودن فاصله دارد.

در کنار این‌ها باید در نظر داشت که عده‌ای معتقد‌اند اسپیلبرگ نباید با ساخت فیلم‌هایی از این دست میراث خود را در سینما نادیده بگیرد و او را کارگردان جدی‌تری می‌دانند. البته که به نظر من اسپیلبرگ دقیقا همان کسی است که انتظار داریم این فیلم‌ها را بسازد.

در نهایت تصمیم با تماشاگران است. برای مشخص شدن کیفیت فیلم باید منتظر نقدهای رسمی باشیم و نیز این‌که تماشاگران چقدر از آن استقبال می‌کنند. فیلم 15 روز دیگر در سراسر دنیا به جز ایران و چند کشور دیگر اکران خواهد شد.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.