بازی Sea of Thieves طی ۴۸ ساعت یک میلیون بازیکننده داشته است
بازی Sea of Thieves به شدت محبوب بوده است و بخشی از مشکلات فنی بازی که در حال حاضر وجود دارند نیز به خاطر همین موضوع هستند. کریگ دانکن و جو نیت، رئیس و تهیهکنندهی ارشید استودیوی توسعهدهندهی این بازی، یعنی Rare، دربارهی مشکلات این بازی و راهکارهایی که برای رفع آنها در نظر دارند صحبت کردهاند. این دو همچنین اعلام کردند که بازی Sea of Thieves طی 48 ساعت اولیهی انتشار، در مجموع (نسخههای پیسی و ایکسباکس وان) یک میلیون بازیکننده داشته است.
نیت دراینباره گفت:
شاهد تعداد بیسابقهای از بازیکنها در بازی Sea of Thieves بودهایم. میزان مقبولیت این بازی به شکل باورنکردنی بالا بوده است و تعداد بازیکنان غیرقابلباور است.
بازی Sea of Thieves برای مشترکین سرویس ایکسباکس گیم پس رایگان است. مایکروسافت جزئیاتی را در این زمینه که چه تعداد از بازیکنندگان بازی را خریدهاند و چه تعدادی از آنها بازی را از طریق این سرویس به صورت رایگان دریافت کردهاند منتشر نکرده است. علاوه بر این مایکروسافت یک پیشنهاد اشتراک آزمایشی چهاردهروزهی این سرویس را به کاربران ارائه میکند و مشخص نیست که چه تعداد از بازیکنندههایی که آمارشان منتشر شده است، از این طریق به انجام بازی پرداختهاند. با این حال این تعداد بازیکننده از هر منبعی هم که باشند، طی تنها 48 ساعت، آمار خیرهکنندهای است و بدون شک تاکنون افزایش نیز داشته است.
کریگ دانکن گفت که یکی از مهندسین استودیو به او گفته است که در تاریخ 20 مارس و نزدیک به عرضهی بازی، چیزی در حدود پنج هزار نفر در هر دقیقه به بازی ملحق میشدهاند. استودیو Rare پیش از عرضهی بازی، چندین مرتبه به صورت آزمایشی بازی را در اختیار کاربران گذاشته بود، اما از زمان عرضه در حدود سه یا چهار برابر این تعداد (در زمانهای اوج) وارد بازی میشدهاند. بسیاری از مشکلات این بازی در حال حاضر مربوط به تعداد بازیکنندههای بسیار بالای آن است و دانکن تاکید کرد که کارکنان استودیو به صورت شبانه روزی در حال رفع مشکلات و بهبود تجربهی بازی برای بازیکنندگان هستند.
امروز یک بهروزرسانی جدید هم برای بازی Sea of Thieves منتشر شد که تعدادی از مشکلات بازی در زمینهی آنلاین را رفع خواهد کرد. برای بررسی مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای Sea of Thieves به این مطلب مراجعه کنید. تریلر این بازی را از این لینک تماشا کنید.