Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

محتوای جدید GTA Online شامل چه چیزهایی می‌شود؟

0

راک‌استار یک‌ مجموعه محتوای جدید را برای بازی GTA V منتشر کرده است. این دومین هفته از Southern San Andreas Super Sport Series است که درواقع فصل به‌روزرسانی‌های این شرکت برای بازی GTA Online بوده و با محوریت مسابقات عرضه شده است. این بار این شرکت تصمیم گرفته است که دو خودروی جدید را به حالت آنلاین این بازی اضافه کند و در کنار آن‌ها، تخفیفات جدیدی را نیز در بازی منظور کند.

این هفته دو خودروی جدید به GTA Online اضافه خواهند شد. اولین خودرو یک Pegassi Tezeract است که کاربران می‌توانند آن را از طریق Legendary Motorsport به دست بیاورند. خودروی دیگری که به بازی افزوده شده است، Vapid Ellie است که می‌توان آن را از Southern San Andreas Super Autos خریداری کرد. در ادامه می‌توانید این دو خودرو را ببینید:

علاوه بر این خودرو‌های جدید، راک‌استار مزایایی را که می‌توانستید از Hotring Circuit به دست بیاورید را افزایش داشته است. Hotring Circuit مسابقه‌ی جدیدی است که در به‌روزرسانی قبلی این بازی به آن اضافه شده بود. بازیکنان تا تاریخ 2 آوریل می‌توانند با بازی کردن این حالت، دلار جی‌تی‌ای دوبرابر به دست بیاورند. در کنار این‌ها، قیمت فروش Special Cargo دوبرابر می‌شود و بادیگرد‌ها و همکار‌ها حقوق دوبرابر دریافت خواهند کرد.

تخفیف‌های این هفته نیز متمرکز بر خودروها خواهند بود و می‌توانید محل نگه‌داری جدیدی را با قیمت کمتر خریداری کنید.. بازیکنان همچنین می‌توانند قطعاتی را که مرتبط با شخصی‌سازی خودرو‌هایشان است را نیز با قیمت کمتری خریداری کنند.

مسابقه‌ی اصلی این هفته Steeplechase است. تمامی کسانی که در این مسابقه شرکت کنند، «رپیوتیشن» سه‌برابر دریافت خواهند کرد و کسانی که در میان سه نفر برتر مسابقات باشند، دلار جی‌تی‌ای دریافت خواهند کرد. مسابقه‌ی زمان‌-محور این هفته Del Perro Pier خواهد بود و کسانی که بتوانند زمان را در این مسابقات شکست دهند، رپیوتیشن و دلار جی‌تی‌ای دریافت خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید لیستی از تخفیف‌های این هفته‌ی GTA Online را مشاهده کنید:

 

متعلقات:

 

    Fort Zancudo Hangar A2 — 50% off

    Special Cargo Warehouses — 50% off

    Smoke Tree Road Bunker — 35% off

    Arcadius Business Center — 30% off

    Aquarius Yacht — 30% off

    FH-1 Hunter (Weaponized Helicopter) — 30% off (Buy It Now & Trade Price)

 

ارتقاء‌های خودرو:

 

    Exhausts (including JATO) — 25% off

    Liveries — 25% off

    Engines — 25% off

    Turbo — 25% off

    Brakes — 25% off

    Transmission — 25% off

    Spoilers — 25% off

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.