Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان فیلم هارلی کویین به نام Birds of Prey مشخص شد

0

به نظر نمی‌آید که دنیای فیلم‌های DC قصد آرام گرفتن داشته باشد. فیلم Aquaman قرار است تا امسال در سینما‌ها اکران شود و فیلم Shazam نیز هم‌اکنون در حال فیلم‌برداری است. شرکت برادران وارنر قصد دارد که برنامه‌های خود برای ساخت فیلم هارلی کویین تحت عنوان اسپین‌آف جوخه‌ی خودکشی (Suicide Squad) را عملی کند. این فیلم قرار است تا درباره‌ی شخصیت هارلی کویین (با بازی مارگو رابی) باشد و اکنون کارگردان آن مشخص شده است. نام Birds of Prey برای این فیلم انتخاب شده است.

این خبر برای اولین بار در ددلاین منتشر شد و گفته شد که کتی یان برای کارگردانی این فیلم برگزیده شده است. او دومین کارگردان زنی خواهد بود که یکی از فیلم‌‌های دی‌سی را کارگردانی خواهد کرد. او همچنین اولین کارگردان زن آسیایی است که مسئولیت یک فیلم پربودجه‌ی ابرقهرمانی را تقبل می‌کند. اولین فیلم دی‌سی که کارگردانی آن بر عهده‌ی یک زن بوده Wonder Woman به کارگردانی پتی جنکیز است. فیلم‌نامه‌ی فیلم هارلی کوئین را کریستینا هادسون نوشته است.

طبق گزارشات، به خدمت گرفته شدن کتی یان به خاطر درخواست مارگو رابی برای زن بودن کارگردان است. او می‌خواسته که یک کارگردان زن مسئولیت این فیلم که درباره‌ی گروهی از شخصیت‌های دختر DC است را بر عهده داشته باشد. با این که هنوز معلوم نیس چه شخصیت‌های دیگری به‌جز هارلی کویین در این فیلم حضور خواهند داشت، طبق گزارشی که در ورایتی منتشر شده بود، این فیلم شخصیتی به نام بت‌گرل را به مخاطبین معرفی خواهد کرد. این مشابه همان کاری است که فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» برای شخصیت Black Panther انجام داده بود. معرفی مشابه دیگری نیز در فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» برای شخصیت Wonder Woman صورت گرفته بود.

در ابتدا قرار بود که Batgirl توسط جاس ودون (Avengers و Justice League) کارگردانی شود و نویسندگی آن نیز برعهده‌ی خود او باشد؛ اما او در ماه فوریه از این پروژه کناره‌گیری کرد. با این که هنوز کارگردان دیگری برای پیشبرد این پروژه معرفی نشده است، هالیوود ریپورتر گزارش داده که هادسون نویسندگی این فیلم را نیز برعهده خواهد گرفت.

همچنین به نظر نمی‌رسد که روند فیلم Suicide Squad 2 امسال آغاز شود. گوین اوکانر قرار است تا ب جای دیوید آیر کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد.

این دومین تجربه‌ی یان در کارگردانی یک فیلم کامل خواهد بود. اولین فیلم او، Dead Pigs، به تازگی در جشنواره‌ی فیلم سان‌دنس به نمایش درآمده بود. او همچنین به عنوان نویسنده‌، تهیه‌کننده و کارگردان در چندین پروژه‌ی فیلم کوتاه هم فعالیت داشته است. پیش از این‌ها او یکی از خبرنگاران وال استریت ژورنال بود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.