Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای پیدا کردن بهترین طلسم‌های God of War در سریع‌ترین زمان ممکن

0

در God of War جدید طلسم‌ها نقش به سزای در افزایش قدرت‌های کریتوس در مبارزات ایفا می‌کنند. همان‌طور که پیش‌تر توضیح دادیم، طلسم‌ها در بازی در دو نوع فعال و منفعل یافت می‌شوند و با پیدا کردن آن‌ها و استفاده از آن‌ها، می‌توانید از قدرت بیشتری که به شما می‌دهند استفاده کنید. در این مطلب آموزشی به شما راه رسیدن به دو تا از طلسم‌های God of War که اتفاقا قدرت بسیار بالایی هم دارند را نشان می‌دهیم تا خیلی سریع‌تر از آن‌چه فکر می‌کنید به آن‌ها دست پیدا کنید. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

طلسم طلایی محافظت

این طلسم را می‌توانید در پنج ساعت اولیه‌ی بازی در مسیر Lake of Nine در Midgard در محلی که با نام Stone Falls شناخته می‌شود پیدا کنید. برای این‌که سریع‌تر به یکی از بهترین طلسم‌های God of War برسید بهتر است طبق ویدئوی زیر پیش بروید. پیدا کردن این طلسم چیزی حدود 10 دقیقه از وقت شما را می‌گیرد اما می‌تواند به برگ برنده‌ی شما در طول داستان بازی تا انتها تبدیل شود.

چه چیزی این طلسم را تبدیل به یکی از بهترین طلسم‌های God of War کرده است؟ چند چیز. برای مثال، این طلسم به شما امکان بازیابی سلامت بعد از صدمه دیدن در مبارزه در زمان کم‌تری را می‌دهد. همچنین قدرت تدافعی شما را هنگامی که با سپر دفاع می‌کنید بالا می‌برد. اما مهم‌ترین عامل آن این است که به شما اجازه می‌دهد با دقت کم‌تر و عکس‌العمل بی دقت‌تری نسبت به حالت عادی در مقابل حملات دشمن واکنش نشان داده و ضدحمله بزنید.

طلسم کواسیر

برای یافتن این طلسم باید کمی بیشتر از قبلی در داستان God of War پیشروی کرده باشید. برای یافتن این طلسم باید به Alfheim رسیده باشد، اما اگر مستقیما به سراغ آن بروید کم‌تر از یک ساعت بعد از Lake of Nine آن را پیدا خواهید کرد.

برای این‌که راه دقیق رسیدن به این طلسم را پیدا کنید بهتر است ویدئوی زیر را تماشا کنید و طبق آن پیش بروید.

این طلسم نیز از جمله طلسم‌های تدافعی God of War محسوب می‌شود، اما به جای تمرکز بر ضدحمله به جاخالی دادن از حملات دشمن تاکید دارد. اگر از این طلسم استفاده کنید، در صورتی که در زمان مناسب از حملات دشمن فرار کنید زمان به حالت آهسته در می‌آید و می‌توانید از این فرصت برای تبدیل کردن دنیا به جهنم برای هر کسی که عشقتان کشید استفاده کنید! اگر بازی «بایونتا» را بازی کرده باشید شباهت این حالت با Witch Time آن بازی را متوجه خواهید شد.

این‌که انتخاب می‌کنید به سراغ کدام طلسم بروید نباید باعث شود که خودتان را به همان محدود کنید. طلسم‌های God of War جدید بسیار زیاد هستند و می‌توانید هر بار آن‌ها را جایگزین یکدیگر کنید، پس برای این‌که تجربه‌ی کاملی از بازی و امکانات زیادی که در اختیار شما، کریتوس و آترئوس می‌گذارد داشته باشید، بهتر است به چیزهای دم دستتان اکتفا نکنید.

 

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.