Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای برطرف کردن کادر سیاه God of War در پلی استیشن ۴

23

ممکن است در بازی‌های دیگر هم با این مشکل برخورد کنید و یا وقتی کنسول خود را به تلویزیون جدیدی متصل می‌کنید هم چنین ایرادی در نمایشگر به وجود آید، اما مشکل کادر سیاه دور صفحه‌ی نمایش هنگام بازی را می‌شود به سادگی هر چه تمام حل کرد. در واقع وجود این کادر سیاه یک مشکل هم محسوب نمی‌شود و برای برطرف کردن آن فقط باید تنظیمات درست را پیدا کنید. اگر شما هم هنگام بازی کردن God of War همین کادر سیاه را در صفحه دارید و از دیدن آن در قاب تلویزیون خود خسته شده‌اید، با گیم‌نیوز همراه باشید.

شاید شما قبل از این هم به این فکر افتاده باشید که این کادر را می‌شود با دستکاری تنظیمات نمایش کنسول از میان برد، اما کاربران زیادی ممکن است God of War جدید را برای مدتی طولانی با همین حالت تحمل کرده باشند. باید بدانید که این کادر سیاه اصلا مربوط به بازی نیست و اگر فکر می‌کنید که به هر دلیلی به بازی اضافه شده تا از نظر زیباشناختی کارکردی داشته باشید… خب، اشتباه فکر می‌کنید.

خوش‌بختانه از میان بردن کادر سیاه God of War راه بسیار ساده‌ای دارد. برای این‌که از شر آن خلاص شوید این مراحل را انجام دهید:

  1. به داشبورد پلی استیشن 4 بروید و وارد بخش تنظیمات شود.
  2. قسمت Sound and Screen را انتخاب کنید و به قسمت Display Area Setting بروید.
  3. کلیدهای جهت بالا و پایین به شما امکان بزرگ و کوچک کردن کادر صفحه را می‌دهد. کلید بالا را آن‌قدر نگه دارید که کادر سیاه دور تصویر به طور کامل از بین برود. (برای این‌که مطمئن شوید چیزی از تصویر را از دست نمی‌دهید و همه‌ی آن‌چه باید در نمایشگر شما قرار می‌گیرد و بیرون نمی‌زند، بد نیست اندکی -مثلا یک میلی‌متر- از کادر سیاه را باقی بگذارید.)

به همین سادگی! فراموش نکنید که این روش مختص این بازی نیست و اصلا ربطی به بازی ندارد.

منبع polygon
23 نظر برای این مطلب
  1. حمید ارژنگ می‌گوید

    خدایی دمت گرم مشکل منم حل کردی خیلی عشقی پیج اینستا دارید ؟؟

  2. حسن می‌گوید

    سلام در بازی خدای جنک ۱ اون کلاهی که برای قدرتمند کردن شمشیر بزرگ هست کدوم دکمه رو در کیبورد بزنم تا اون سلاح رو قدرتمند کنه؟چه چیزی اون کلاه رو اکتیف میکنه؟

    .

  3. حسن می‌گوید

    سلام در بازی خدای جنک ۱ اون کلاهی که برای قدرتمند کردن شمشیر بزرگ هست کدوم دکمه رو در کیبورد بزنم تا اون سلاح رو قدرتمند کنه؟چه چیزی اون کلاه رو اکتیف میکنه؟

  4. كيميا می‌گوید

    من بازیو تموم کردم برگشتم دیدم در میدگارد قفل شده ینی چی اخه

  5. ak.47 می‌گوید

    سیاه بودن تصویر در بازی گاد اف وار 4 ربط به تنظبمات کنسول ندارد(صرفا در همین بازی)
    تنظیمات اولیه بازی قبل شروع بازی که خود بازی خدمتتون ارائه میده مثل میزان نور صفحه و در نهایت تراز کردن قاب صفحه ،همون موقع باید تنظیمش کنی بزرگ ترین نقص بازی همینه که امکان تراز کردن بعد از رد شدن از اون گزینه ها نیست!

  6. S.m.mousavi poor می‌گوید

    با سلام من god of war4 رو ps4 دارم(البته اکانت هک هستش) یک بار بازی رو تمام کردم. بعد یه بار دیگه از اول بازی رو شروع کردم ولی وقتی آخرین مرحله بازی رو رفتم می خواستم که به midgard برگردم وقتی از سالنی که یه درخت داره بیرون شدم در خروج علامت قفل داره و هر کاری میکنم باز نمیشه. حتی یه بار دیگه هم بازی رو از اول شروع کردم ولی بازم همینطوری شد. باید چیکار کنم? ممنون میشم اگه کمکم کنید‌.

  7. محمد موسوی می‌گوید

    با سلام من god of war4 رو ps4 دارم(البته اکانت هک هستش) یک بار بازی رو تمام کردم. بعد یه بار دیگه از اول بازی رو شروع کردم ولی وقتی آخرین مرحله بازی رو رفتم می خواستم که به midgard برگردم وقتی از سالنی که یه درخت داره بیرون شدم در خروج علامت قفل داره و هر کاری میکنم باز نمیشه. حتی یه بار دیگه هم بازی رو از اول شروع کردم ولی بازم همینطوری شد. باید چیکار کنم

  8. عیسی می‌گوید

    سلام.میخواستم ببینم علت کادر سیاه در یه قسمت بازی خدای جنگ 2 میاره بالا چیه؟راستی دستگاه پلی استیشن 2 هستش

  9. عیسی می‌گوید

    سلام میخواستم ببینم چرا بازی خدای جنگ 2 در پلی استیشن 3 یه قسمت از بازی کادر سیاه نشون میده…

  10. علی می‌گوید

    سلام تو زیرنویس بازی اسم شخصصیت ها رو نمینویسه چه راه حلی داره

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      سلام. نمی‌دونم این تجربه رو نداشتیم تا حالا :))

  11. Nima می‌گوید

    همین کارو کردم جواب نداد داداش…

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      عکس بده ازش.

      1. Nima می‌گوید

        چطوری بفرستم ؟؟؟؟؟؟؟

        1. سعید زعفرانی می‌گوید

          یه جا آپلود کنید و اینجا لینکش رو بذارید. مثل سایت http://www.picofile.com

  12. Nima می‌گوید

    نه روی ps4

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      طبق همین راهنما عمل کنید درست میشه.

  13. nima می‌گوید

    سلام خسته نباشید تو بازی فارکرای 5 به یه مشکلی خوردم،،انگار صفحه بازی بیش از حد بزرگه و نوشته هایی که گوشه صفحه میاد واضح نیست(انگار نصفش خارج از کادره) مثل درجه خون و…..
    لطفا اگه میتونید جواب بدید..ممنون

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      نسخه پی‌سی؟

  14. محمد می‌گوید

    این گزینه ها ک شما میگید تو تنزیمات نیس

    1. محمد می‌گوید

      درست شد مرسی

  15. vahid می‌گوید

    دمتون گرم من اسپایدر من ریختم این شکلی شده بود الان درست شد

  16. bahram می‌گوید

    ممنون درست شد

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.