Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: با دیدن تریلر معرفی بازی Shadow of the Tomb Raider شیفته‌ی آن می‌شوید

احتمالا شما هم بعد از دیدن تریلر معرفی بازی Shadow of the Tomb Raider بخواهید این بازی را بدون فوت وقت تجربه کنید. این بازی که در اسفند ماه از آن به طور ضمنی رونمایی شده بود، دو روز پیش به طور رسمی و کامل با انتشار تصاویری از بازی و یک تریلر سینمایی فوق‌العاده جذاب معرفی شد. در تریلر سینمایی منتشر شده لارا کرافت با همان جسارت قبلی بازگشته اما این بار در مونولوگی که با دقت زیادی نوشته و اجرا شده است، اذعان می‌کند که نمی‌داند در آینده به چه چیزی تبدیل خواهد شد. «سایه‌ی مقبره نورد» یکی دیگر از بازی‌های این مجموعه‌ی دوست داشتنی است اما به نظر شبیه به هیچ‌کدام از بازی‌های قبلی این مجموعه نمی‌رسد.

چهارده سپتامبر، یعنی بیست و سوم شهریور ماه سال جاری این بازی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. به طور همزمان نسخه‌ی بهینه شده‌ی بازی در اختیار کاربران پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس نیز قرار می‌گیرد. برنامه‌ای برای انتشار این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ فعلا وجود ندارد.

نسخه‌ی پی‌سی این بازی را Nixxes Software با همکاری با شرکت انویدیا تهیه می‌کند.

بازی Shadow of the Tomb Raider به لایه‌های عمیق‌تری از شخصیت لارا می‌پردازد. اگرچه به نظر می‌رسد مثل همیشه یک ماجراجویی نفس‌گیر در انتظار لارا است، او این بار بیشتر از همه با خودش درگیر چالش می‌شود و باید از پس فعل و انفعالات شخصیت خودش برآید.

همان‌طور که در تریلر معرفی بازی Shadow of the Tomb Raider می‌بینیم، لارا در جنگلی خطرناک و متراکم به از بین بردن دشمنان و موانع می‌پردازد و در پایان، به زندگی یک جلاد پایان می‌دهد. درست مثل گذشته، این بار هم داستان برای سازندگان این بازی اولویت داشته است و علاوه بر گیم‌پلی همیشگی و آشنای توم ریدر، با یک ماجرای عجیب، مسحور کننده و غیر عادی روبرو خواهیم بود. علاوه بر تماشای تریلر بازی می‌توانید تصاویر مفهومی منتشر شده از آن را نیز ببینید. همچنین تعدادی اسکرین شات از بازی نیز منتشر شده‌اند که در همان روز انتشار در کانال گیم‌نیوز به بازنشر آن‌ها پرداختیم.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.