Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

PES 2019 رسما معرفی شد – تصویر «کوتینیو» ستاره‌ی بارسلونا روی جلد بازی

0

اطلاعاتی که کم‌تر از یک ماه پیش از بازی PES 2019 منتشر شده بود را امروز کونامی رسما تایید کرد و با معرفی این بازی به طور رسمی، اطلاعاتی از آن در اختیار ما قرار داد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید امسال قرارداد شرکت کونامی و بازی PES با «لیگ قهرمانان اروپا» به پایان می‌رسد و این لیگ دیگر به صورت رسمی در این بازی قرار نخواهد داشت. با این‌حال، کونامی اعلام کرده که لیگ‌های تماما لایسنس شده‌ی بیشتر و استادیوم‌های بیشتری را در بازی PES 2019 گنجانده است. این شرکت بازی‌سازی همچنین اذعان کرده که همکاری‌ با باشگاه‌ها را به صورت اختصاصی ادامه می‌دهد.

باشگاه لیورپول یکی از این باشگاه‌ها است که با PES 2019 همکاری دارد و در این بازی به طور کامل لایسنس شده است. در تصویر زیر می‌بینید:

تصویر «فیلیپ کوتینیو» که سال گذشته با قرادادی نجومی از لیورپول به بارسلونای اسپانیا منتقل شد روی جلد این بازی قرار دارد. ستاره‌ی برزیلی در حالی روی کاور بازی است که سایه‌ی «دیوید بکهام» را به عنوان ستاره‌ی افسانه‌ای نسخه‌ی دیوید بکهام بازی و نسخه‌ی دانلودی «افسانه» PES 2019 روی سر خود احساس می‌کند.

در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز بازی 11 قابلیت جدید برای بازیکنان اضافه کرده است که می‌تواند تنوع بازی را به طرز قابل توجهی بالا برده و فوتبال را حرفه‌ای‌تر از گذشته بکند. بازیکنان حالا می‌توانند هنگام چرخیدن سانتر کنند، بدون نگاه پاس دهند، چیپ‌های کنترل شده بزنند و شوت را به بالا و یا پایین هدایت کنند. با اضافه شدن این قابلیت‌ها، مهارت‌های بازیکنان در مجموع به 39 عدد می‌رسد.

همچنین سیستم خستگی فیزیکی تازه‌ای به بازی اضافه شده است که بر روی کارایی و رفتار بازیکنان در زمین تاثیر می‌گذارد. بازیکنان حالا کاملا خستگی خود را بروز خواهند داد و فقط این ساق پای آن‌ها نیست که نشان از خستگی دارد!

خوشحالی‌های پس از گل بازی نیز جدید شده‌اند و تعویض‌های سریع نیز در بازی قابل انجام هستند.

کونامی امسال هم بخش myClub را به آلتیمت تیم فیفا شبیه‌تر کرده است. طراحی خاص کارت‌های بازیکنان در این بخش به فیفا نزدیک شده و همچنین کونامی از «بازیکنان قدرتمند» رونمایی کرده است که شامل بازیکنان افسانه‌ای و همچنین بهترین بازیکنان هفته‌ی گذشته در فوتبال باشگاهی جهان می‌شود.

کونامی چند نام مهم را به عنوان بازیکنان افسانه‌ای حاضر در PES 2019 معرفی کرده است که از جمله آن‌ها می‌شود علاوه بر دیوید بکهام، مارادونا، کرایف، ندود، گولیت،‌ مالدینی و کان را نام برد.

اینجا می‌توانید تریلر معرفی بازی PES 2019 را تماشا کنید.

بازی PES 2019 در تاریخ 8 شهریور ماه 1397 برای پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و فعلا خبری از نسخه‌ی نینتندو سوییچ نیست.

منبع eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.