Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی STALKER 2 از سوی سازندگان اصلی مجموعه معرفی شد

0

سازنده‌ی مجموعه بازی‌های STALKER، یعنی استودیو GSC Game World، اعلام کرده است که دنباله‌ای کاملی در این مجموعه ساخته خواهد شد. هم‌اکنون وبسیایتی برای این بازی در دسترس است و در وبسایت رسمی این استودیو نیز اعلام شده که این بازی در حال ساخت است. در وبسایت این بازی تنها یک پس زمینه‌ی سیاه ساده وجود دارد که در آن «S.T.A.L.K.E.R» و «2.0.2.1» به چشم می‌خورند. این اعداد احتمالا به این معنی هستند که این بازی تا سه سال آینده در دسترس قرار نخواهد گرفت.

ساخت بازی STALKER 2 با مشکلات متعددی مواجه بوده است. در ماه آگوست سال 2010، GSC اعلام کرد که این بازی قرار است تا با یک موتور جدید در سال 2012 منتشر شود. با وجود مشکلات این استودیو و آینده‌ی نامعلوم آن‌ها، در ماه دسامبر 2011 اعلام شد که ساخت این بازی قرار است ادامه پیدا کند. با این وجود این پروژه در ماه آوریل سال 2012 لغو شد و از آن پس استویدو صحبتی راجع به آن نکرد. حرکت بعدی استودیو، انتشار بازی Cossacks 3 در سال 2016 بود. حالا هم این‌طور که به نظر می‌رسد، بازی STALKER 2 به زندگی بازگشته است.

استودیوی اکراینی GSC با خلق فرنچیز استاکر توانسته که حسی منحصربه‌فرد از خطر، ترس و بقاء را در مناطق بلادیده‌ی هسته‌ای به وجود بیاورد و در سه عنوان این مجموعه آن را به بازیکنان عرضه کند. این بازی‌های تیراندازی اول‌شخص مشکلات تکنیکی خود را داشتند اما توانستند برای بازیکنان چالشی را فراهم کنند که آن‌ها را وادار می‌کرد تا فکر بیشتری در زمینه‌ی وارد شدن به مبارزات و گشت‌و‌گذار در دنیای باز این بازی داشته باشند. اولین بازی این مجموعه، STALKER: Shadow of Chernobyl بود که در سال 2007 منتشر شد و به دنبال آن نیز بازی Clear Sky در سال 2008 منتشر شد. بازی بعدی این مجموعه Call of Pripyat نام داشت که در سال 2010 به بازار آمد.

بازی STALKER به نوعی اقتباسی نه‌چندان نزدیک از رمان روسی «پیک‌نیک کنار جاده» و فیلم استاکر محصول سال 1979 است و در واقعیتی جایگزین شکل می‌گیرد که دومین فاجعه‌ی اتمی در چرنوبیل رخ داده است. در داستان جند اتفاق ماوراءالطبیعی می‌افتد و شما به عنوان بازیکن این بازی، در کنار دیگر استاکر‌ها که شکارچیان غیرقانونی هستند، پرده از راز‌های منطقه‌ی انفجار اتمی برخواهید داشت.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.