Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

طرفداران بازی Death Stranding گمان می‌کنند این بازی در ایسلند اتفاق می‌افتد

0

طرفداران بازی Death Stranding مشغول یافتن نکات و کشف رموز مربوط به این بازی از طریق موارد منتشرشده در رابطه با آن هستند و اخیرا یک تئوری مطرح شده که می‌گوید این بازی در ایسلند رخ خواهد داد.

هیدئو کوجیما همیشه از آن دسته افرادی بوده که نشان داده است به تیزر‌ها و نکته‌یابی علاقه‌ی بسیاری دارد؛ به همین خاطر طبیعی است که طرفداران بازی Death Stranding تمامی محتوای تبلیغاتی منتشر‌شده پیرامون این بازی را جزء به جزء برای یافتن سرنخ بررسی کنند. تا کنون فعلا یک تئوری جالب در مورد این بازی شکل گرفته و آن این است که این بازی در ایسلند اتفاق خواهد افتاد.

شواهدی که پیرامون این موضوع گردآوری شده‌اند منطقی به نظر می‌رسند. اولین مورد، تصویری است که هیدئو کوجیما چندی پیش در حساب توییتر خود منتشر کرد. این تصویر سطحی را نشان می‌داد که با خزه پوشیده شده است. طرفداران متوجه شده‌اند که این تصویر شباهت‌هایی با زمین‌های لاوایی ایسلندی دارد. این موضوع باعث شده است که این احتمال هم در نظر گرفته شود که تریلر‌های Death Stranding تا این زمان یک ساحل لاوایی‌ را نشان می‌داده‌اند.

موسیقی پس‌زمینه‌ی به‌کاررفته در تریلر‌های منتشرشده توسط گروهی به نام Low Roar ساخته شده‌اند که همان‌طور که باید بتوانید حدس‌ بزنید، گروهی ایسلندی است. کوجیما زمانی برای اولین بار با این گروه آشنا شد که به یک فروشگاه موسیقی در ایسلند سر زده بود. هدف از سفر کوجیما به ایسلند، یافتن لوکیشن برای یکی از پروژه‌های کونامی بوده است، اما از آن‌جایی که او دیگر با کونامی همکاری ندارد، بتوان گفت که جرقه‌ی ساخت این بازی مستقل را همین موضوع زده است.

کوجیما به اندازه‌ی کافی در ایسلند زمان گذرانده تا بتواند از محیط آن الهام بگیرد. این کارگردان همچنین برخی از توییت‌های کاربران که درباره‌ی همین تئوری‌ها هستند را نیز بازنشر داده است، به همین خاطر شاید بتوان گفت که اعتبار این توییت‌ها بیش‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. امیدواریم با انتشار تریلر بعدی این بازی، ابهامات پیرامون این موضوع تا اندازه‌ای برطرف شوند.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.