Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

۱۰ انیمه عاشقانه که به هیچ قیمتی نباید از دست بدهید! (بخش دوم)

54

انیمه های عاشقانه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طرفداران سریال‌های جذاب و درگیرکننده است. اگر باور ندارید، کافی است یکی از انیمه‌های عاشقانه ای که در این مطلب معرفی شده‌اند را تماشا کنید. قطعا شما هم بعد از دیدن یک انیمه عاشقانه به این ژانر علاقه‌مند خواهید شد. اما یادتان نرود که حتا اگر به ژانر خاصی نیز علاقه دارید و دوست دارید انیمه های عاشقانه شما را بخنداند یا تا سرحد پاره شدن رگ‌های چشمتان به گریه بیاندازد، گزینه‌های معقولی برای شما ساخته شده‌اند!

این مطلب در مورد انیمه های عاشقانه در واقع بخش دوم مطلب 10 انیمه عاشقانه که به هیچ قیمتی نباید از دست بدهید! به حساب می‌آید که بهتر است خواندن قسمت اول آن در گیم‌نیوز را از دست ندهید.

انیمه عاشقانه Monthly Girls’ Nozaki-kun

راهی که «چیو ساکورا»ی دبیرستانی برای ابراز علاقه به کراش (همان دختری که دوستش دارد) خود انتخاب می‌کند جذاب و غیر منتظره است! او رازی دارد که برای دزدیدن قاپ دل این دختر به افشای آن برای او می‌پردازد. «نوزاکی-کون» در حقیقت نویسنده‌ی مانگاهای عاشقانه برای دختران جوان است و وقتی می‌خواهد به این دختر ابراز علاقه کند، امضای خودش را به او می‌دهد!

انیمه های عاشقانهدختر جوان هم البته به این پرسش پاسخ مثبت می‌دهد و به دستیار این نویسنده‌ی جوان تبدیل می‌شود. سریال Monthly Girls’ Nozaki-kun دردسرهای خلق مانگاهای عاشقانه را با این دو شخصیت به طرزی کمدی دنبال می‌کند. بله این انیمه عاشقانه بیشتر کمدی است و در این کار یعنی خنداندن مخاطب بسیار موفق هم هست. تمام این‌ها به خاطر شخصیت‌های احمق دوست‌داشتنی و قابل درکی است که در این انیمه حضور دارند و با حضورشان ارتباط برقرار کردن با داستان و اتفاقات را راحت می‌کنند.

شما هم می‌توانید با تماشای این انیمه‌ی کوتاه 12 قسمتی با این انیمه بخندید، مصائب یک مانگانویس بودن را ببینید و از لحظات عاشقانه و موسیقی زیبای آن لذت ببرید بدون این‌که وقت زیادی از شما گرفته شود!

انیمه عاشقانه His and Her Circumstances

«شرایط او و او» که همچنین به نام Kare Kano نیز شناخته می‌شود داستان عاشقانه‌ی دو دبیرستانی را روایت می‌کند که به ظاهر فوق‌العاده و بی نقص هستند اما در واقع شخصیت‌های به شدت مشکل‌داری دارند!

«یوکینو میایازاوا» دختری به شدت خودشیفته است و خود را ملکه‌ی مغرور می‌نامد! او با «سوئیچیرو آریما» آشنا می‌شود و سعی می‌کند توجهش را جلب کند، و به سرعت به این نتیجه می‌رسد که این پسر موفق را از عرش به فرش بیافکند. اما «آریما» راز این دختر را می‌فهمد و به همین واسطه از او اخاذی می‌کند تا روی دیگری از شخصیت او هم برملا شود!

آن‌ها با هم دوست می‌شوند و بعد با هم رابطه‌ای عاشقانه پیدا می‌کنند. کم‌کم یاد می‌گیرند که چطور با هم کنار بیایند و شخصیت‌های واقعی همدیگر را درک کنند تا بتوانند حداقل زمانی که با هم هستند خود واقعی‌شان را نشان دهند.

شخصیت این دو کارکتر عجیب و دو چهره و راه‌های منحصر به فردی که این دو برای حل مشکلات خود انتخاب می‌کنند، انیمه‌ His and Her Circumstances را از دیگر انیمه های عاشقانه جدا می‌کند. عشق در این انیمه هم واقعی و هم بکر و دست نخورده به نظر می‌رسد.

انیمه‌ی 26 قسمتی را حتما تماشا کنید تا با این شخصیت‌ها و داستان عاشقانه‌ی منحصر به فردشان آشنا شوید، اما مراقب باشید که این انیمه به طور ناگهانی پایان می‌یابد و باید داستان را در مانگاهای آن دنبال کنید.

انیمه عاشقانه Clannad: After Story

این انیمه دنباله‌ای است برای انیمه‌ی Clannad و داستان آن از آن‌جا آغاز می‌شود که «تومویا» و «ناگیسا» از دبیرستان فارغ‌التحصیل می‌شوند. «داستان بعد» مشکلات این زوج را دنبال می‌کند و به شدت به خانواده پایبند است،

اگر بتوانید با این مجموعه که خوب است اما به خوبی مجموعه‌ی اصلی نیست ارتباط برقرار کنید، با یک داستان شیرین، تکان‌دهنده و گریه‌آور از شما تشکر می‌شود!

انیمه عاشقانه 5 Centimeters Per Second

«پنج سانتی‌متر بر ثانیه» یک فیلم است که به سه بخش تقسیم شده و زندگی «تاکاکی تونو» را ا کودکی تا اوایل جوانی دنبال می‌کند. او در دوران مدرسه با دختری به نام «آکاری» آشنا می‌شود و در دام عشق او می‌افتد.

این انیمه عاشقانه علاوه بر عشق در دوران کودکی به فاصله‌ی احساسات دو نفر که از هم دور اند یا نمی‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند می‌پردازد و انیمیشن و کارگردانی فوق‌العاده‌ی آن به زیبایی هر چه تمام رنج‌ها و دردهای زندگی تاکاکی در دوره‌های مختلف را به تصویر می‌کشد.

انیمه عاشقانه Yuri on Ice

«یوری روی یخ» از لحاظ فنی جزو انیمه های عاشقانه نیست، اما به جرات باید گفت که اگر جایگاهی در این لیست برای آن در نظر نگیریم، اشتباه کرده‌ایم. این انیمه داستان اسکیت باز ژاپنی «یوری کاتاسوکی» را دنبال می‌کند که بعد از ملاقات با الگوی زندگی‌اش «ویکتور نیکی‌فورو» اشتیاقش برای اسکیت بازی را از دست می‌دهد.

همین‌طور که پیداست با یک انیمه‌ی ورزشی طرف هستیم که در مورد اسکیت بازی است، اما بیشتر از آن، به رابطه‌ای سراسر توجه و پشتیبانی می‌پردازد.

در این انیمه صحنه‌های جذاب زیادی وجود دارند که اگر به سلیقه‌ی شما بخورد، برای همیشه از بابت معرفی آن تشکر می‌کنید، اما باید توجه داشت که چنین داستانی در یک انیمه بسیار رو به جلو محسوب می‌شود. یوری روی یخ نه تنها دوستی را روایت می‌کند، بلکه به بحران هویت شناخته شده‌ی چهل سالگی می‌رسد و به سوال ما برای ادامه‌ی زندگی پاسخ می‌دهد. به علاوه، صحنه‌های جذاب اسکیت بازی و جذابیت‌های دیگر سریال هم هستند که نباید ندیده گرفته شوند.

این مطلب در واقع بخش دوم مطلب 10 انیمه عاشقانه که به هیچ قیمتی نباید از دست بدهید! به حساب می‌آید که بهتر است خواندن قسمت اول آن در گیم‌نیوز را از دست ندهید.
منبع gamespot
54 نظر برای این مطلب
  1. مبینا می‌گوید

    من انیمه یوری روی یخ رادیدم وعاشقشم دوست دارم بازهم اراین انیمه بزاریدممنون میشم من تاالان خیلی. انیمه های یائویی دیدم وبخاطرژانرشون انتخابشون کردم من همجنسگرانیستم مگه چه اشکالی داره هرکس سلیقه ی خودش راداره ومن واقعاعاشق اینجورانیمه هاهستم وبازهم میبینمشون ولی هیچ کس مق توهین به من رانداره هرکس که دلش خواست میتونه نبینه گوه خوردی که این موضوع به ایرانی بودن ربط میدی اگه متونی ازاین کشوربرو دیگه زرزیادی نزن بیشئوربعدم به توچه که من اینجورانیمه ای رامیبینم دوست دارم بازهم میبینمش وهرکسی هم که خواست میتونه هرچیزی بگه ولی من این انیمه رابازم میبینم وکسی که این موضوع رابه ایرانی بودن ربط دادی شات اپ لطفا

  2. =)) می‌گوید

    بعضی از خران در نظرات مزخرف اضافه کردن چرا ؟
    من نصف انیمه هایی که میبینم از تو نظرات پیدا میکنم
    ولی نظرات شما اینقد فحشیه ؟!!
    و نشان از بی نزاکتی و بی عقلیه اوناست
    پ ن: خو اگه عقل داشتن که چس نمیگفتن …

  3. Mahya می‌گوید

    آدم واقعا میمونه ، چطور انقدر سر چندتا انیمه به هم توهین می‌کنید؟
    راجع به انیمه های گرل لاو و بوی لاوم باید بگم که نسل نوجوان و جوان متاسفانه شروع کرده به ، به رسمیت شناختن اینا و اکثرا هم فقط از روی عواطف و جو غالب !
    به هر شکل درست نیست که اینطوری دفاع می‌کنید وقتی عواقب بدش روی نسل های دیگه رو نمیدونید. میخوای دوتا مانگا بخونی همش شخصیتا همجنس گران ، در حالی که استریت ها جمعیت آماری بیشتری دارن، این نشون میده که با استقبال فرهنگی روبه‌رو شده و عواقب داره.
    آبروی هرچی اوتاکو بود با ادبیات یه عده رفت

  4. whybie می‌گوید

    خب هموفوب عزیز که میگی انیمه یوری روی یخ همجنسگرایانست فقط خواستم بگم اکثرا استریتان که حتی به همجنس خودشون تجاوز میکنن و.. لطفا اینقدر احمق نباشید و فکر نکنید همه استریتا مثل مریم مقدس پاکن ادم کثافت کثافته و این که بیخودی نگین خدا همجنسگراهارو میبره جهنم اگه میخواست ببره جهنم پروستات مردارو تو سوراخ باسنشون نمیزاشت مرسی که خوندین حالام بسیکین

  5. i like boobs می‌گوید

    اقا یکیو دیدم گفت حتی حیوانات هم همجنس گرا نیستن و باید بهت بگم که اشتبا میکنی! 🙂
    بیش از ۲۰۰ گونه از حیوانات همجنس گرا هستن، اما میدونی چند گونه از جانداران هوموفوبیک هستن؟؟؟ فقط یکی و اونم انسان هاس. حالا کی غیر نرماله ها؟؟؟

  6. mahsa می‌گوید

    عشق و دوس داشتن فارغ از جنسیت مذهب و نژاده دوستان♥️باهم مهربون باشیم

  7. طلوع می‌گوید

    فقط انیمه اولین بوسه البته اسمش درست یادم نیست اسمه دختره کوتوکو بود و خنگ ولی به خاطر عشق کلی زحمت کشید چقدر تاثیر گذار بود.

  8. Rozesoorkh می‌گوید

    جوری حرف نزنید انگار همجنسگرایی اوج کثافط کاریه و استریتا همه از دم مریم مقدس و پاک دامنن و اصلا بینشون دخترباز و پسر باز وجود نداره و فکرای کثیف ب سرشون نمیزنه و شبا با فیلم پو.ن .ق نمیزنن.=|

  9. فوجوشی-_- می‌گوید

    اخه اون خره های که میگن یوری عاشقانه و یائویی نیست چه گوهی میخورید؟
    چه اراجیفی به هم میبافید!!
    چرا از خودتون میگید اخههه؟
    اخه شمت که نمیفهمی و سرت نمیشه چرا از خودت میگی؟
    عصاب منو بهم ریختید با این کامنت های بیخودتون چرا این اسکلا کامنت میدن؟

  10. Saya می‌گوید

    من انیمه یوری روی یخ را دیدم واقعا قشنگه محتواش اصلا کاری به ژانرش ندارم واقعا انگیزه میده مخصوصا تلاش یوری برای برنده شدن

  11. ترانه می‌گوید

    راستش میخواستم گله ای بکنم هم از شخصی که درباره ی ژانر یایویی به این شکل نظر دادن هم در مورد واکنس دوستان به حرفشون
    1-یایویی هم باز عاشقانه است فقط حنسیت یکم متفاوته
    2-ما قرار نیست کسی رو به خاطر عقایدش ترور کنیم
    3-ایرانی ها مگگه چشونه؟
    من خودمم یاویی دیدم به نظرم ایرادی نداره

  12. مصی می‌گوید

    سلام خیلی ممنونم
    انیمه یوری روی یخ واقعا عالیه ای کاش صحنه عاشقانش بیشتر بود.
    لطفا اگه انیمه ای مثل یوری روی یخ که داستانش همجنسگرایی هست میشناسید لطفا معرفی کنید
    ممنون!

  13. sasha می‌گوید

    سلام ممنون از لیستتون انیمه یوری روی یخ جزو بهترین انیمه هاس
    اونی که میگه بده…زرررررر نزن باید ببری مختو به روان پزشکی چیژی نشون بدی
    این انیمه عالیههههه … ینی میگی نظر توی آشغال مهم تر از نظر انیمه لیسته؟؟؟
    پس زر نزن دیگه کسی مجبورت نکرده ببینیش این انیمه عالیه تو … تشریف داری
    اگه همجنس باز نیستی خو نیگا نکن هرچند منم همجسگرا نیستم ولی از همجنسگرا ها همایت میکنم چون عشق جنیسیت نمیشناسه این انیمه بهترین انیمه جهانه و کسی نظر شما آشغالای هیتر رو نخواسته پس لطف کنید زرررر اضافه نزنید

  14. yasna می‌گوید

    از نظر من همه ی انیمه ها قشنگن ولی انیمه ی آبشار سرنوشت (هایکیو)خیلی خیلی قشنگه و می تونست داخل این لیست قرار بگیره
    بابت معرفی انیمه یوری روی یخ هم ممنونم انیمه ی قشنگی بود

  15. Choikim می‌گوید

    دقیقا آفرین

  16. Choikim می‌گوید

    وای یوری بر روی یخ محشرههههتازه دیشب تمومش کردم ساعت ۳نصف شب میتونم ۴۰بار دیگه ببینمش

  17. انیمه می‌گوید

    خفه شو اشغال عوضی ایرانم مملکته آخه اصلا به تو چه از اینکه بچه ها چه مدل کارتون یا انیمیشن نگاه میکنم من خودم هر روز یه انیمه نگاه میکنم درضمن کارتون های ایرانی مثلا خیلی قشنگه پس لطفاً زر نزن

  18. victuriiii می‌گوید

    یوری رو یخ فوق العادست هرکی دوس نداره نبینه مجبورتون نکردن ببینید که میاید پایه ایرانی بودنو وسط میکشید این دوتا موضوع هیچ ربطی به هم ندارن درضمن توی انیمه همه چیز عادی بود اگرم همجنسگرایانه بود به کسی ربط نداره دوس نداری نبین همه عاشقشن در بین انیمه های ورزشیم خیلی خاصه من خودم صد دفه از اول تا آخر دیدم و هر دفعه هم ازش لذت بردم فقط خدا کارگردانشو بگم چیکار نکنه مردم انقد منتظر فصل دوم موندمم
    درضمن منم بره کسی که گفته حیواناتم همجنس گرا نیستن متاسفم باید بگم که مایه خجالته که حیوون معنیه عشقو میفهمه ولی تو نهعشق بین هرکسی مجازه به توعم ربط نداره دخالت تو علایق دیگران نکن لیاقت دیدن ویکتورمم نداری

  19. victuriiii می‌گوید

    یوری رو یخ فوق العادست هرکی دوس نداره نبینه مجبورتون نکردن ببینید که میاید پایه ایرانی بودنو وسط میکشید این دوتا موضوع هیچ ربطی به هم ندارن درضمن توی انیمه همه چیز عادی بود اگرم همجنسگرایانه بود به کسی ربط نداره دوس نداری نبین همه عاشقشن در بین انیمه های ورزشیم خیلی خاصه من خودم صد دفه از اول تا آخر دیدم و هر دفعه هم ازش لذت بردم فقط خدا کارگردانشو بگم چیکار نکنه مردم انقد منتظر فصل دوم موندمم

  20. امیلیا می‌گوید

    سلام ممنون از معرفیتون انیمه ی ( دردسر برادر ها ) هم انیمه قشنگی هست
    یه انیمه عاشقانه و کمدی

  21. Melina می‌گوید

    انیمیشن یوری بر روی بخ عالیه

  22. زینب می‌گوید

    انیمه های اکامه گا کیل و special a بهترینن حتما ببینینشون

  23. یونس می‌گوید

    یوری روی یخ بهترین انیمه بودو هرکی مخالفت داره زر میزنه بیشعورای نفهم .ولی خداییش چرا هیچکدومشون اخرش از هم خاستگاری نکرردن من دارم دیوونه میشم وای خداا یوریه هم خیلی شوت بود خداییش چرااا اخههه به جان خود من اگه جای یوری بودم تا پایان مسابقاتشون حداقل از ویکتور بچه دار میشدم (والا ) پسر به اون جذابی چشه خو داره حیف میشه اصلا اونجا

  24. Zaxer می‌گوید

    برای همه ی شما متاسفم حقا ک ایرانی هسین ک اینقدر ب همجنسگرایی عشوه میاین و میگین ک از لیست حذفش کنن
    حقتونه که ت همین مملکت قیمه قیمه شید بیچاره های بدبخت شما خودتون فکر می کنید افکار سالمی دارید ک میگید همجنسگرایی بدع . خوب چ میدونم ولی اینو خوب میدونم ک بلخره انسان ک هسن برای منم اولا عجیب بود ک ی نفر همجنسگرا باشه ولی من جای طرف نیستم ک بخام تصمیم بگیرم با کی باشم یاع چطوری زندگی کنم شماها اول برید افکار احمقانتونو تقیر بدید بعد بیاین عاشق این انیمه اون انیمه شید براتون تعصب می خورم \:
    این افکارتونو ادامه بدید بینم ب کجا میرسید 🙁
    راسی انیمه های بیشتری هسن ک باید ت لیست قرار بگیرن

  25. امیر می‌گوید

    جای انیمه اسم تو و انیمه آب و هوا با تو خالیه به نظرم این دوتا بهترینن ولی بازهم تشکر میکنم بابت تلاشتون

  26. مهتاب می‌گوید

    من واقعاا متوجه نمیشم اونایی که میگن یوری رو ی یخ انیمه قشنگیه چی میگن واقعاا .یکی باید برای من بشکافه که چی این انیمه واقعا جذب کرده شاید چیزی دیدن که من ندیدم.من اصلا درست موضوعی تو انیمه ندیدم جز اسکیت .خب میریم مسابقه واقعی روی یخ رو میبینیم
    در مورد یائویی بودن هم اصلا یائویی نبودش این اصلا حساب نمیشه .فقط ویکتور مربیش بود همین با یه چند بار همو بغل کردن که فکر کنم طبیعی باشه که ادم بتونه همجس خودشو بغل کنه.هیچ چیز خاصی نبور جز اسکیت روی یخ همین.

  27. فاطمه می‌گوید

    نخیر به هیچ عنوان عوضش نکنید این یکی از بهترین انیمه ها است

  28. Asal می‌گوید

    لطفا یوری روی یخ رو از لیست بر ندارین اون فوق العادس و شاید یکم همجنسگرایی باشه اما این جرم نیس و اونایی ک ازش ایراد میگیرن ادمای خودخاهین ک نظر بقیه براشون مهم نیس اونان ک بابد خودشونو تغییر بدن این انیمه عاااایع

  29. نون.الف می‌گوید

    میشه انیمه هایی نظیر یوری روی یخ رو معرفی کنید؟
    چون من این انیمه رو دیدم و واقعا خوشم اومد و نظر دوستانی که میگن این یه انیمه‌ی همجنسگرایانه‌ست، واقعا محترمه ولی باید ردش کنم چون محتوای این انیمه چیز دیگری بود و علاقه‌ی بین یوری و ویکتور هم به فوق‌العاده تر شدن این انیمه کمک کرد و جذابیتش رو دو چندان کرد

    1. Rohi می‌گوید

      دوست عزیز نظر شما هم محترم
      ولی ژانر انیمه یائویی هست
      و کاپل جذابمون هم ویکتور و یوری هستن
      لطفا هموفوبیک نباشید
      من خودم هم حامی خانواده ال جی بی تی هستم و واقعا از نظرات یه سری از دوستان ناراحت میشم

  30. امیر حسام می‌گوید

    به نظر من زمان طلایی هم اینجا تو این لیست جا داشت

  31. Ya می‌گوید

    این جور انیمه ها از نظر ما قشنگه وگرنه ما اصلابرای چی انیمه میبینیم

  32. Otaku می‌گوید

    به نظر من انیمه Darling in the Franxx و انیمه Chuunibyou demo koi ga shitai هم میتونستن تو لیست باشد

  33. Maryam می‌گوید

    میشه بگیر اون انیمه که یه سری نوجوون به دنیای بعد از مرگ میرن و اونجا توی مدرسه یه گروهی تشکیل میدن تا علیه فرشته بجنگند

    1. سپیده می‌گوید

      سلام، حتما منظورتون انیمه ی angel beats هست.

  34. Comet می‌گوید

    اصلا محتوای همجنسگرایی نداشت/:
    فقط راجب عشق یوری ب اسکیت بود و مربیش بود
    ک اتفاقا عالی بود این انیمه

    1. Mari می‌گوید

      توی یه صحنه ویکتور یوری رو بوسید که سانسور شده و اینکه توی رستوران هرچند به شوخی ولی گفتن که میخوان ازدواج کنن

      1. Raha می‌گوید

        بله بله بوسید
        اصلا از نگاهاشون به هم معلوم بود :/
        حلقه ستم چه معنی میتونه داشته باشه واقعا؟
        هورا من عاشق کاپلای گی ام ^^♡
        تازه تو ژاپن و انیمه ها این ژانر خیلی طبیعیه و مردمش مثل مردم ما هموفوبیک نیستن

  35. لین چان می‌گوید

    اسپویل!
    یوری روی یخ اصلا همجنسگرایانه (یائویی) و حتی شونن آی(انیمه هایی که یه دختر یا پسر روی اون یکی کراش داره) هم نیست! این فقد یه انیمه ی ورزشیه، و خب توی چنین ژانرایی برای جذابیت داستان یه رابطه ی عاطفی اضافه میکنن به داستان.
    نامزدی یوری و ویکتور هم یه شوخی بود، خود مانگاکاش گفته ویکتور فقد داشت شوخی میکرد. این انیمه رو از دست ندید٬ هیچ صحنه ای هم نداره. محشره!

    1. نیک می‌گوید

      مانگاکاش گفته معلوم نبود ویکتور شوخی میکرد یا منظور دیگه ای داشته همچنین بوسه قسمت 7 تایید شده و جدا ازینا احتمالا توی فصل بعدی کامل متوجه میشیم

      1. نیلز می‌گوید

        ببخشید فصل بعدی هم مگه وجود داره؟!

  36. اهو می‌گوید

    واقعا مایه خجالته. حیوانات هم همجنس بازی ندارن بعد ادما ک ادعای فهم و درک و شعورشونه همجنس بازی دارن تازه با پررویی تمام میگن مگه چیه. باورم نمیشه یه انسان اینقدر تو لجنزار سقوط کرده باشه ک همجنس بازی کنه. صد رحمت ب حیوونا. از عشق و عاشقیه صد تا انیمه قشنگ هست تو این زمینه ک چرت و پرت هم توش نیست.

    1. dyan می‌گوید

      واقعا متاسفم برات
      هنوز به این باور نرسیدی که عشق بین هر زوجی میتونه وجود داشته باشه؟
      چطوری میتونین اجازه بدین جسم های متفاوت جلوی روح الهیتونو بگیره!
      خدا در بدن همه ی ما از وجود خودش قرار میده….پس عشق بین هر چیزی باید افتخار نزدیکی به خدا باشه…
      امیدوارم مسیح به راه راست هدایتت کنه

  37. fatix94 می‌گوید

    از نظر من ک یوری روی یخ از همشون قشنگ تر بود چون عشق دوتا پسر رو ب هم نشون میداد و این فوق العادس چون این نظریه ثابت شده ک همجنسگرا ها عاشق ترین زوج ها هستن چون واسه اینک یهم یرسن از همه چی مخصا آبروشون میگذرن و این محشره
    از نظره من اگ واقن میخاین تماشاگره ی انیمه ی عاشقانه و متفاوت باشین حتما یوری روی یخ رو ببینید چون انیمه های دیگ راجب عشق ی دختر و ی پسره ک این واقن تکراریه و مثه همیشَس

    1. زهرا می‌گوید

      آره یوری روی یخ واقعا عالیه بهترین انیمس

  38. هیراد می‌گوید

    سلام . سایتتون عالیه
    ببخشید میشه بگین انیمه His and Her Circumstances رو از کجا میشه آنلاین دید

    1. سعید زعفرانی می‌گوید
  39. مجید می‌گوید

    خوب برش دارین دیگه این آخریه رو

    1. غزل می‌گوید

      میشه بپرسم چرا؟؟؟؟

  40. ثریا می‌گوید

    از زحمتتاتون ممنون. ولی بهتره مورد آخر رو Yuri on Iceبا توجه به موضوع و محتوای همجنسگرایانه از توی این لیست بردارین. با تشکر.

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      بله ممنون از تذکرتون، به این مورد دقت نکرده بودیم. حتما با یه مورد مناسب جایگزین می‌شه.

      1. فاطمه می‌گوید

        نخیر به هیچ عنوان عوضش نکنید این یکی از بهترین انیمه ها است

    2. پریا می‌گوید

      مگه محتوای همجنسگرایانه چشه،؟اینجوری باید نصف انیمه هارو حذف کرد که

      1. سکوت می‌گوید

        تو این لیست یوری روی یخ عااالی بود
        هر بار این انیمه رو می بینم باعث می شه خیلی از شکایی که تو دلمه از بین بره
        شخصیت یوری و افکارش خیلی احساس اشنایی به ادم می ده
        و اینکه ببینی در نهایت می تونی با تمان درگیری های محیطی و درونیش به جایی برسه به ادم ثابت می کنه اگر تلاش کنه و بخواد می شه با اینکه من فقط حرفا این موضوعو قبولش می کردم اما با دیدن این سبک از انیمه ها که به زیبایی احساسات شخصیت اصلی رو …غم …درد…حسرت‌‌‌….حقارت …تنهایی و در نتیجه تمام اینها شادی لبخند موفقیت… می توم حداقل بخش از وجود خودم رو اروم کنم که اره تو هم می تونی …مشکلی نیست….
        در مورد همجنسگرایانه بودنش این ن تو دسته یائویی قرار می گیره ن حتی شونن آی….. راستش بیشتر انگار خواسته مخاطب رو نشون نی ده که مخاطبین دوووست دارن باهم ببیننشون برا همین این نظرو می دن وگرنه من که اصلا صحنه خاصی بهدور از شوخی توش ندیدم

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.