Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: این مرد بعد از رونمایی Fallout 76 یک شیشه سس فلفل خورد!

بی‌جهت نیست که ما به طور معمول به شرط‌بندی اعتقاد نداریم و این کار را پسندیده نمی‌دانیم! مخصوصا اگر شرط احمقانه‌ای مثل «خوردن یک شیشه سس فلفل» مطرح باشد، باید هم به شرط‌بندی اعتقاد نداشت. اما TheYadda معتقد است که اگر حرفی زده باید پای آن بایستد و همین شده که این ویدئوی دیدنی احمقانه و مازوخیستیک را بعد از رونمایی بتسدا از Fallout 76 منتشر کرده است!

این کاربر سایت رددیت که قبل از این‌که بتسدا رسما از بازی جدید فال‌اوت رونمایی کند معتقد بود که رونمایی بتسدا چیزی نیست مگر نسخه‌ی بازسازی (ریمستر) فال‌اوت 3، مجبور شده بعد از باخت شرطی که بسته بود تاوان سوزنده‌ای پس دهد.

او گفته بود که بتسدا از Fallout 3: Remastered رونمایی می‌کند و لاغیر. برای اثبات حرفش هم گفته بود اگر بتسدا از بازی دیگری رونمایی کرد، یک شیشه سس فلفل (برند Tabasco) را کامل می‌خورد! خب، همان‌طور که مطلع هستید، بتسدا از بازی Fallout 76 رونمایی کرد و این مرد مجبور شد به قولی که داده بود عمل کند!

در ویدئویی که در بالای این مطلب تماشا می‌کنید، او یک شیشه سس فلفل را در لیوان می‌ریزد و سر می‌کشد و البته بعد از آن به فحاشی رو می‌آورد که طبیعی است. به نظرم اگر من چنین کاری بکنم تمام اعضا و جوارحم شروع به فحاشی می‌کنند و دیگر چیزی از آن‌ها باقی نمی‌ماند. تصور کنید میزان اندکی از سس تند فلفلی می‌تواند اشکتان را در بیاورد، حالا این‌که چطور یک شیشه سس فلفل را کامل بخورید دیگر عین حماقت است.

اما بیایید به خاطر این‌که این مرد شجاع سر حرفش ایستاد و زیر قولش نزد برای او آرزوی سلامتی کنیم و از خدا بخواهیم هر چه زودتر او را سر عقل بیاورد.

تریلر رونمایی از بازی جدید مجموعه‌ی فال‌اوت با نام Fallout 76 را می‌توانید این‌جا در گیم‌نیوز تماشا کنید. اطلاعات بیشتر در مورد این بازی و انتشار آن در E3 2018 مشخص می‌شود.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.