Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راه رسیدن به جنگ در حالت Airborne بازی Battlefield 5 چتر نجات است!

0

یکی از حالت‌های جدید بازی Battlefield 5 حالت Airborne است که با الهام از تاکتیک‌های جنگی جنگ جهانی دوم شکل گرفته است. در حالت Airborne بازی Battlefield 5 یک تیم با چتر نجات به میدان نبرد فرود می‌آید و سعی می‌کند زرادخانه‌ی حریف را نابود کند. تیم دیگر باید هر طور شده از این اتفاق جلوگیری کند. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

در رویداد رونمایی از بتلفیلد 5، استودیوی دایس اعلام کرد که حالت پیشرفت کرده‌ی Grand Operations اهدافی بسیار شبیه به حالت Airborne این بازی دارد. البته این موضوع غافل‌گیرکننده نیست چرا که در بازی بتلفیلد 1 نیز حالت Operations نیز از اهدافی مشابه تشکیل شده بود.

حالت Airborne بازی Battlefield 5

در گیم‌نیوز بخوانید: مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بتلفیلد ۵ مشابه بتلفیلد ۱ است

بسیاری از طرفداران بازی‌های تیراندازی احتمالا مراحل Airborne بازی‌های جنگ جهانی دوم را به یاد دارند، اما این اولین باری است که چنین حالتی به طور رسمی به بخش آنلاین چندنفره‌ی بازی اضافه می‌شود.

علاوه بر این، با اضافه شدن تعداد بازی‌کنندگان بتلفیلد آنلاین تا 64 بازی‌کننده، بازی به چیز هیجان‌انگیزتری تبدیل می‌شود.

در دیگر اخبار مرتبط با بتلفیلد 5، دایس تایید کرده است که «انحراف تصادفی گلوله» که یکی از آزاردهنده‌ترین بخش‌های بازی بتلفیلد 1 بود، از بازی بتلفیلد 5 حذف شده است.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.