Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آل پاچینو به جمع بازیگران مطرح فیلم جدید کوئنتین تارانتینو پیوست

0

کوئنتین تارانتینو که حالا مشغول ساخت فیلم بزرگ بعدی خود با نام «روزی روزگاری در هالیوود»‌ با تیم قدرتمند بازیگری است، به اضافه کردن بازیگران پیشکسوت و تلاش برای احیای آن‌ها در بهترین نقش ممکن معروف است. آل پاچینو بدون شک یکی از بزرگ‌ترین بازیگران هالیوود است که حالا به فیلم بعدی آقای خاص اضافه می‌شود.

آقای آل پاچینو در این فیلم در نقش «ماروین شوارز» (ایجینت شخصیتِ دی‌کاپریو در شرکت سونی) بازی خواهد کرد.

همان‌طور که اشاره شد، تارانتینو به خاطر استفاده از بازیگرانی که با تماشای نقش آفرینی‌شان در سینما بزرگ شده است در فیلم‌های خود مشهور است. از رابرت دنیرو و رابرت فورستر در «جکی براون» گرفته تا «دیوید کارادین» در کیل‌بیل او همیشه سعی کرده ادای دینی به ستارگان دهه‌های هفتاد و هشتاد میلادی داشته باشد. پاچینو از جمله بازیگرانی است که محبوبیت خود را به عروج در سینمای دهه‌ی هفتاد میلادی در آمریکا مدیون است.

در کنار این اسم بزرگ، «دیمین لوییس» به فیلم جدید تارانتینو پیوسته است. این بازیگر در نقش «استیو مک‌کویین» یکی از مشهورترین بازیگران آن زمان بازی خواهد کرد.

این فیلم که کوئنتین تارانتینو فیلم‌نامه‌ی آن را نوشته و علاوه بر تهیه‌کنندگی آن را خودش کارگردانی می‌کند، در حال حاضر متشکل از تیم بازیگری پر ستاره‌ای با نام‌های لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگوت رابی، برت رینولدز و حالا آل پاچینو است.

این فیلم داستانِ مثله شدن همسر کارگردان معروف لهستانی «رومن پولانسکی»‌در خانه‌اش در هالیوود در سال 1969 به دست اعضای گروه «چارلز منسون» را روایت می‌کند. تارانتینو این فیلم را در حالی می‌سازد که پیش‌تر قرار بود قسمت بعدی مجموعه‌ی «بیل را بکش» را جلوی دوربین ببرد، اما ظاهرا این داستان برای او اولویت داشته است.

فیلم تارانتینو 18 مرداد 1398 در سینماها اکران خواهد شد. این تاریخ مصادف با پنجاهمین سالگرد به قتل رسیدن «شرون تیت» بازیگر سینما و همسر پولانسکی است.

منبع variety

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.