Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E32018: حالت بتل رویال بازی بتلفیلد ۵ رسما معرفی شد

0

بازی بتلفیلد 5 (Battlefield V) یکی از بازی‌هایی بود که مطمئن بودیم در کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018 خواهیم دید. استودیوی دایس و الکترونیک آرتز این بازی را قبلا رونمایی کرده بودند و تقریبا اطلاعات مفصلی از آن داشتیم. با این حال،‌ EA امشب از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برد و حالت بتل رویال بازی بتلفیلد 5 را رسما معرفی کرد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

موفقیت باور نکردنی عناوین Fortnite و PUBG که سبک بتل رویال را اجرا می‌کردند باعث شده اکثر شرکت های دیگر نیز به فکر ساخت عناوینی با این مضمون باشند. Call of Duty: Black Ops 4 قبلا وجود این حالت بتل رویال را تایید کرده بود و حالا Battlefield 5 نیز این حالت را تایید کرده است. در طی کنفرانس EA Play سازندگان تایید کردند حالت بتل رویال بازی بتلفیلد 5  همکاری تیمی، ماشین‌ها و تخریب پذیری را همراه خود خواهد داشت تا شما چیزی را تجربه کنید که هرگز قبلا در این سری تجربه نکرده‌اید.

متاسفانه EA اشاره چندانی به جزئیات نکرد، مانند اینکه آیا این حالت از 100 بازی‌کننده پشتیبانی می‌کند یا خیر و تنها اعلام کرد جزئیات بیشتر از این بازی در ماه‌های آتی منتشر خواهد شد.

Battlefield V در تاریخ 27 مهر ماه (19 اکتبر) عرضه خواهد شد اما کاربران EA/Origin Access می‌توانند این عنوان را در تاریخ 19 مهر (11 اکتبر) تجربه کنند.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.