Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی جدید جنگ ستارگان به نام Jedi: Fallen Order در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد

0

بازی جدید جنگ ستارگان به دست استودیو Respawn Entertainment و در سبک تیراندازی سوم‌شخص ساخته خواهد شد و  Jedi: Fallen Order نام خواهد داشت. رئیس این استودیو، وینس زمپلا، امروز در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018 این خبر را اعلام کرده است. در سال 2016 اعلام شده بود که این استودیو در حال ساختن یک بازی در سبک اکشن ماجراجویی سوم شخص از مجموعه‌ی جنگ ستارگان است.

برای بررسی تمامی اخبار و تریلر‌های منتشرشده در E3 2018 به این لینک مراجعه کنید.

زمپلا گفت که بازی Fallen Order در دوران تاریکی، و زمانی که آخرین جدای‌ها تحت تعقیب بوده‌اند اتفاق می‌افتد. به طور دقیق‌تر اگر بخواهیم به زمان رخ دادن این بازی بپردازیم، باید بگوییم که این بازی از لحاظ زمانی جایی در میان افیلم‌های قسمت سوم جنگ ستارگان (انتقام سیث) و قسمت چهارم (امید جدید) اتفاق خواهد افتاد.

بازی جدید جنگ ستارگان که Jedi: Fallen Order نام دارد قرار است تا در تعطیلات سال 2019 منتشر گردد. تاریخ انتشار این بازی هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است. برای اخبار بیشتر در این زمینه با گیم‌نیوز همراه باشید.

 

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.