Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ایده‌ی حالت بتل رویال بازی بتلفیلد ۵ از کجا آمده است؟

0

دیشب در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018، استودیوی سازنده‌ی بازی بتلفیلد 5، یعنی دایس، به صورت رسمی خبر وجود حالت بتل رویال بازی بتلفیلد 5 را تائید کرد.

برای تماشای تریلر رونمایی بازی بتلفیلد 5 به این لینک مراجعه کنید.

کارگردان دایس، لارس گوستاوسون، در جریان EA Play امسال درمورد بازی‌هایی مانند فورتنایت و PUBG صحبت کرد و گفت که این عناوین در میان کارمندان دایس محبوبیت بالایی دارند. ایده‌ی اضافه کردن یک حالت بتل رویال بازی بتلفیلد 5 یکی از ایده‌هایی بود که از صحبت‌های درون استودیوی توسعه‌دهندگان این استودیو برخاسته است و به عنوان یک دستور اجرایی از سمت الکترونیک آرتز به آن‌ها محول نشده است. گوستاوسون در این مورد گفت:

اگر بخواهم بگویم که افراد بسیاری در استودیو بازی‌های بتل رویال را انجام نمی‌دهند، باید دروغ بگویم. ما از این {سبک} لذت می‌بریم. سرگرم‌کننده است. دیدگاه جدیدی را به بازیکن می‌دهد.

او همچنین اضافه کرد که نظرات مثبت بسیاری در دایس نسبت به این حالت جدید بتل رویال وجود دارد. بازی‌های بتلفیلد کنید هم‌اکنون هم از تعداد زیادی از بازیکنان پشتیبانی می‌کنند و در یک مسابقه در بازی‌های بتلفیلد امکان شرکت‌ کردن 25 بازیکن وجود دارد. علائه بر این، تخریب‌های همیشگلی موجود در بازی‌های بتلفیلد، در کنار تنوع سلاح‌ها و وسایل نقلیه، باعث می‌شوند که ایده‌ی یک حالت بتل رویال بازی بتلفیلد جذاب به نظر برسد.

گوستاوسون اضافه کرد که افراد حاضر در دایس علاقه‌ی زیادی به اضافه کردن حالت بتل رویال به این بازی داشته‌اند. او گفته بود که «نشانه‌ی خوبی است که کاری به خاطر علاقه‌ی خالص انجام بشود.»

گوستاوسون در پاسخ به سوالاتی که راجع به اضافه شدن حالت بتل رویال بلک‌اوت به بازی Call of Duty: Black Ops 4 از او پرسیده شد، این‌طور گفت:

دوران جالبی است. ما همگی توسعه‌دهنده هستیم اما در عین حال بازی‌کننده نیز محسوب می‌شویم. مشتاقم ببینم این حالت بازیکنان را به کجا خواهد برد.

پیش‌تر در ماه می، دایس در مصاحبه با گیم‌اسپات گفته بود که بتل رویال اضافه‌ی مناسبی برای بازی بتلفیلد 5 می‌تواند باشد. با این حال در آن زمان این استودیو وجود این حالت را در این بازی تائید نکرد. به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز قصد داشته تا این مسئله در جریان E3 2018 تائید شود.

بازی بتلفیلد 5 در ماه اکتبر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد برای بررسی دقیق‌تر تاریخ‌های محتلف در دسترس قرار گرفتن این بازی به این مطلب مراجعه کنید. این بازی پرمیوم پس و لوت‌باکس نخواهد داشت. در روز‌های آینده اخبار بیشتری در رابطه با بتلفیلد 5 و دیگر عناوین الکترونیک آرتز در دسترس خواهیم داشت.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.