Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شرکت مایکروسافت Ninja Theory و چند استودیو بزرگ دیگر را تصاحب کرد

0

شرکت مایکروسافت طی کنفرانس خبری E3 2018 خود خبر از تصاحب ۴ استودیو بازیسازی شناخته‌شده داد. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

خبر شوکه‌کننده‌ای که طی کنفرانس Xbox E3 اعلام شد، سرمایه‌گذاری بزرگ مایکروسافت در زمینه بازی‌های first-party و تصاحب چندین استودیو بزرگ و شناخته‌شده توسط این شرکت بود.

کنفرانس غنی مایکروسافت علاوه بر رونمایی‌های رگباری (!) از بازی‌های جدید، خبر مهم دیگری نیز داشت. فیل اسپنسر در این کنفرانس اعلام کرد که چهار استودیو Ninja Theory، Playground Games، Undead Labs، Compulsion Games را به زیر پرچم خود آورده است. استودیو‌های Undead Labs و Playground Games پیش از این به ترتیب با عناوین State of Decay و Forza به ساخت عناوین انحصاری برای مایکروسافت مشغول بودند.

استودیو‌های مایکروسافت

فیل اسپنسر همچنین خبر از تأسیس استودیو جدیدی با نام The Initiative توسط مایکروسافت داد که مدیریت آن را درل گالاگر، کارگردان پیشین مجموعه Tomb Raider برعهده خواهد داشت.

انتظار می‌رفت که در E3 امسال رونمایی از قسمت جدید مجموعه Fable که احتمالاً توسط Playground Games در حال ساخت است صورت گیرد که چنین نشد و اسپنسر به ذکر این نکته که این استودیو در حال کار بر روی عنوانی ماجراجویی و جهان‌باز است اکتفا کرد.

منبع EuroGamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.