Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2018: مایکروسافت بر روی نسل جدید کنسول ایکس باکس کار می‌کند

0

مایکروسافت به طور ضمنی وجود نسل جدید کنسول ایکس باکس را تایید کرد. کنسولی که ظاهرا مراحل ساخت و توسعه‌ی آن آغاز شده و پس از ایکس‌ باکس وان عرضه خواهد شد. آقای فیل اسپنسر طی کنفرانس امشب مایکروسافت در E3 2018 گفت که این شرکت در مراحل اولیه ساخت و توسعه‌ی کنسول‌های بعدی خود است! در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

اسپنسر گفت که مایکروسافت در مرحله‌ی مهندسی و طراحی نسل جدید کنسول ایکس باکس است که دوباره به عنوان یک بنچ‌مارک و استاندارد در دنیای کنسول‌های بازی عمل کنند. ایشان اطلاعات زیادی در این زمینه ارائه نداد اما تاکید کرد که ایکس باکس همیشه بهترین مکان برای تجربه‌ی بازی‌های کنسولی خواهد بود.

البته فیل اسپنسر به عنوان رییس ایکس باکس باید هم این حرف را بزند اما باید توجه داشته که تعداد بسیار زیادی از بازی‌های غیرانحصاری به لطف قدرت برتر ایکس باکس وان ایکس نسبت به پلی‌استیشن 4 و 4 پرو، بهترین عملکرد را در کنسول مایکروسافت داشته‌اند.

فیل اسپنسر همچنین تایید کرد که این شرکت بر روی یک سرویس گیم استریم کار می‌کند که البته هنوز برای رونمایی کامل آماده نیست. سرویسی که قرار است کیفیت بازی‌های کنسولی را بر روی هر وسیله‌ای به مخاطبین ارائه کند. به نظر می‌رسد این سرویس شباهت زیادی به Playstation Now سونی خواهد داشت.

با گیم‌نیوز و دیگر اخبار E3 2018 همراه باشید.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.