Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی My Friend Pedro معرفی شد؛ عنوان دیوانه‌وار دیگری از Devolver Digital!

0

یکی از متفاوت‌ترین و دیوانه‌وارترین بازی‌های رونمایی‌شده در E3 2018 تاکنون، دیشب در کنفرانس Devolver Digital معرفی شد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی My Friend Pedro را خیلی راحت می‌توان توصیف کرد: جنون‌آمیز! در این بازی اکشن دوبعدی، باید دیگران را به تیر ببندید فقط به این دلیل که یک موز از شما چنین خواسته! عنوان جدید Devolver Digital که قرار است برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه شود فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد.

My Friend Pedro ملغمه‌ای عجیب و غریب است از صحنه‌های اکشن اسلوموشن، حرکات آکروباتیک و سلاخی سیلی از دشمنان. صحنه‌های شبه‌ماتریکس این بازی شما را به پیچ و تاب خوردن میان زمین و آسمان و هدایت گلوله‌ها به کمک ماهی‌تابه (سلام PUBG!) و حتی شوتیدن سر‌های قطع‌شده به سمت مردم تشویق می‌کند. چرا که نه؟! حتی امکان راندن موتورسیکلت و اسکیت‌بورد سواری نیز وجود دارد.

کار ساخت این بازی را استودیو DeadToast برعهده داشته که ظاهراً فقط یک کارمند دارد! فردی به نام ویکتور که مدت زیادی در استودیو Media Molecule، سازنده مجموعه LittleBigPlanet، مشغول به کار بوده است. ظاهراً جو صلح‌آمیز و آرام بازی‌های مدیا مولکول چندان باب طبع خشن آقای ویکتور نبوده است!

 

منبع EuroGamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.