Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی مستقل Sable در کنفرانس پی‌سی گیمینگ رونمایی شد

0

بازی Sable به‌عنوان اثری مستقل با طراحی هنری چشم‌نواز در جریان کنفرانس پی‌سی گیمینگ معرفی شد. با گیم‌نیوز و جزئیات این خبر همراه باشید.

Sable یک عنوان ماجراجویی است که در جریان نمایش کوتاه خود در کنفرانس E3 2018 پی‌سی گیمینگ ، گوشه‌ای از طراحی هنری خارق العاده خود را که گویی از دل یک رمان گرافیکی بیرون آمده به رخ کشید. ماجراجویی‌های این بازی حتی حال و هوایی کامیک‌بوکی دارد؛ جوانی سرگردان خود را در یک سیاره بسیار دورافتاده پیدا می‌کند. این سرزمین مکانی وسیع، خالی با ساختمان‌ها و پستی ‌بلندی‌های اندک است. به عبارت دیگر، مکانی مناسب برای یک تکامل شخصیت جدی.

افراد دیگری نیز در این سیاره وجود دارند که می‌توانید با آن‌ها دوست یا دشمن شوید. اما این تنها مواردی بود که از بازی می‌دانیم. بازی Sable تا سال ۲۰۱۹ عرضه نخواهد شد. تاکنون پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و مک برای آن تأیید شده و همچنین برنامه‌ریزی برای عرضه آن روی کنسول نیز وجود دارد. اگر چه شرکت Raw Fury به‌عنوان ناشر بازی هنوز سخن چندانی از این موضوع به میان نیاورده است. این اولین پروژه استودیو مستقل Shedworks است و باید بگوییم حسابی چشم‌هایمان را به خود خیره کرده است.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.