Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تل‌تیل و نتفلیکس برای ساخت بازی Stranger Things و سریال ماینکرفت همکاری می‌کنند

0

نتفلیکس و تل‌تیل اعلام کرده‌اند که در حال حاضر در حال همکاری بر روی دو پروژه‌ی جدید هستند. یکی از این دو پروژه یک بازی بوده که محوریت داستانی آن بر اساس سریال Stranger Things است و در دهه‌ی هشتاد میلادی اتفاق می‌افتد و دیگر پروژه‌ی آن‌ها، یک سریال تلویزیونی بر اساس بازی Minecraft: Story Mode خواهد بود.

پروژه‌ی Stranger Things استودیو تل‌تیل هم‌اکنو به صورت رسمی از طرف نتفلیکس تائید شده است. خبر ساخت این بازی در اصل توسط وب‌سایت تک‌ رادار منتشر شده بود و در آن خبر، بر اساس گفته‌ی منابع سایت، این بازی قرار است مانند اقتباس تل‌تیل از سریال بازی تاج و تخت ساخته شود. این موضوع به این معنی خواهد بود که در این بازی داستانی کاملا جدید روایت خواهد شد که شخصیت‌های جدیدی در آن حضور پیدا خواهند کرد و شخصیت‌های آشنای بینندگان سریال نیز در طول بازی به آن سرک می‌کشند.

تل‌تیل به دنبال تائید شدن این خبر از سوی نتفلیکس، توییتی منتشر کرد که می‌گفت پروژه‌ی Stranger Things این استودیو قرار است تا در تاریخی نامعلوم، برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر شود.

نتفلیکس همچنین اعلام کرده بود که قصد دارد یک سریال روایی تعاملی پنج قسمتی بر اساس بازی Minecraft: Story Mode ساخته‌ی استودیو تل‌تیل را بسازد که در تابستان امسال به مرحله‌ی پخش می‌رسد. نتفلیکس این پروژه‌ی جدید را به آثار داستانی تعاملی دیگر خود مانند Stretch Armstrong: The Breakout، Puss in Book: Trapped in an Epic Tale و Buddy Thunderstruck: The Maybe Pile تشبیه کرده است.

تل‌تیل گفته است که در همین امسال اطلاعات بیشتری درمورد این دو پروژه‌ی همکاری منتشر خواهد شد. این شرکت اخیرا اعلام کرده بود که تاریخ پخش فصل دوم بازی The Wolf Among Us از سال 2018 به سال آینده موکول شده است. شاید بتوان گفت که دلیل این تاخیر، همین پروژه‌ها بوده باشد.

 

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.