Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جرد لتو در فیلم اسپین‌آف مرد عنکبوتی نقش موربیوس خون‌آشام را ایفا خواهد کرد

0

پس از ایفای نقش جوکر در فیلم Suicide Squad، جرد لتو قصد بازی کردن نقشی متفاوت را دارد. این بازیگر قرار است تا در اسپین‌آف مرد عنکبوتی به نام Morbius بازی کند که پیرامون شخصیت ضدقهرمان مرد عنکبوتی به همین نام ساخته می‌شود. این فیلم قسمتی از دنیای جدید مرد عنکبوتی سونی خواهد بود که فیلم Venom که در ماه اکتبر اکران خواهد شد هم بخشی از آن محسوب می‌شود.

موربیوس، خون‌آشام زنده شخصیتی است که در سال 1971 و در شماره‌ی صد و یکم کمیک «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» معرفی شد. موربیوس هنگام تولد مبلا به یک بیماری خونی نادر بود و تلاش‌های بسیارش برای درمان این بیماری بود که باعث شد قدرت‌ها و امیال خون‌آشامی به دست بیاورد. این قدرت‌ها شامل سرعت و توانایی فیزیکی فراانسانی، بهبود یافتن سریع و عطش برای خون انسان می‌شود. باید به این مسئله اشاره کنیم که موربیوس یک خون‌آشام نیست و به عنوان یک شبه‌خون‌آشام یا خون‌آشام‌نما شناخته می‌شود.

این مسئله به این خاطر است که در سال 1971 قوانین کمیک تنها اجازه‌ی استفاده از خون‌آشام‌ها یا دیگر هیولاهای مشابهی را می‌داد که مانند شخصیت‌های آثار ادبی برجسته مانند فراکنشتاین و دراکولا باشند. به همین خاطر به جای این که موربیوس گاز گرفته شود و از این طریق به یک خون‌آشام تبدیل شود، قدرت‌ها و عطش او ناشی از شکست یک آزمایش زیست‌شیمی طراحی شده است. با این کار او به لیستی از شخصیت‌های منفی مرد عنکبوتی اضافه شده که در اصل دانشمند بوده‌اند اما آزمایشات اشتباهشان سرنوشتشان را تغییر داده است. از دیگر شخصیت‌های منفی مشابه می‌توان به دکتر اختاپوس و لیزارد اشاره کرد.

با این که موربیوس در آغاز یک شخصیت منفی بود، بعد‌ها در کمیک‌ها به یک ضدقهرمان تغییر هویت داد. از آن زمان او در چند مورد از انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدئویی ساخته‌شده بر اساس مرد عنکبوتی حضور داشته است. به نظر می‌رسد که این نقش کاملا درخور جرد لتویی باشد که در سال 2006 توانست جایزه‌ی شاهزاده‌ی تاریکی را از آن خود کند.

امیدواریم که عملکرد لتو در نقش شخصیت موربیوس، قانع‌کننده‌تر از جوکر او بوده و انطباق بیشتری با شخصیت داشته باشد.

فیلم موربیوس در نوامبر سال 2017 معرفی شد و نویسندگی آن برعهده‌ی برک شارپلس و مت سازاما خواهد بود. کارگردانی این فیلم را نیز دنیل اسپینوزا (کارگردان Safe House) بر عهده خواهد داشت. هنوز تاریخ اکرانی برا این فیلم در نظر گرفته نشده است.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.