Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حالت جدید فورتنایت بتل رویال به همراه به روزرسانی جدید آن مجددا در دسترس است

0

اخیرا حالت جدید دیگری نیز به بازی فورتنایت بتل رویال اضافه شده است که Playground LTM نام داشته و هم‌اکنون فعال است. این حالت جدید برای اولین بار چندین روز پیش در دسترس قرار گرفت اما به دلیل مشکلات سرور به زودی از دسترس خارج شد. پس از چیزی در حدود یک هفته، این مشکلات برطرف شده‌اند و بازیکنان این بازی روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی، نینتندو سوئیچ و تلفن‌های همراه می‌توانند آن را همین حالا تجربه کنند.

برخلاف حالات زمان‌دار قبلی، این حالت جدید قرار است که محیطی با فشار پایین را برای بازیکنان فراهم کند تا در نهایت تجربه‌ای همانند یک سرور شخصی برای آنان ایجاد شود. در این حالت به بازیکنان اجازه داده می شود تا در نقشه‌ی بازی به اکتشاف بپردازند و تا سقف سه نفر از دوستانشان را به آن دعوت کنند.

هر مسابقه‌ی Playground یک ساعت به طول می‌انجامد و محیط قابل استفاده‌ی این نقشه تا دقیقه‌ی 55ام آن شروع به کوچک‌تر شدن نمی‌کند. حمله به یار‌های خودی آزاد است؛ البته بازیکنان پس از کشته شدن بلافاصله به بازی بازمی‌گردند، مگر این که از محیط قابل‌استفاده‌ی نقشه خارج شده باشند. همچنین در این حالت لوت‌های بسیار بیشتری در دسترس بازیکنان وجود دارد.

همچنین به‌روزرسانی محتوایی جدیدی نیز برای فورتنایت منتشر شده است که در آن برای حالت بتل رویال، Drum Gun؛ و برای حالت «نجات دنیا» نیز Stink Bomb اضافه شده است. علاوه بر این در این نسخه از بازی آیتم‌های ظاهری جدیدی نیز با موضوعیت آمریکا، به خاطر روز استقلال آمریکا یعنی چهارم جولای، اضافه شده است.

فصل پنجم فورتنایت قرار است تا در روز پنج شنبه، دوازدهم جولای آغاز شود. تا آن زمان بازیکنان می‌توانند همچنان در چالش‌های این فصل شرکت کنند تا سطح بتل پس خود را افزایش دهند و جوایز باقی‌مانده را به دست بیاورند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.