Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همزان با تخفیف‌های روز استقلال می‌توانید پول رایگان جی‌تی‌ای هم به دست بیاورید

0

راک‌استار می‌خواهد که شما به مناسبت روز استقلال آمریکا، در بازی سر و صدا راه بیاندازید. به همین منظور تخفیف‌های متعددی برای آیتم‌های مضمون‌دار بازی، و کسب‌و‌کار‌های قابل‌خریداری در نظر گرفته شده است. این هفته همچنین تمامی بازیکنانی که هفته‌ی گذشته در لیست مهمان‌های راک‌استار ثبت‌نام کرده بودند می‌توانند جوایز خود را دریافت کنند. این به این معنی است که این بازیکنان تنها به‌خاطر وارد شدنشان به بازی 300 هزاردلار پول رایگان جی‌تی‌ای دریافت خواهند کرد.

تاریخ انتشار بازی GTA 6 که پیشتر به صورت پیغامی در بازی منتشر شده بود، صحت ندارد.

تا تاریخ نهم جولای، بازیکنان قادر خواهند بود تا محتوای مرتبط با روز استقلال آمریکا را با 40 درصد تخفیف خریداری کنند. در ادامه این لیست را با هم بررسی خواهیم کرد:

Vapid Liberator–40% off
Western Motorcycle Company Sovereign–40% off
Musket–40% off
Firework Launcher and Fireworks–40% off
Star Spangled Banner Horns–40% off
Patriot Tire and Patriot Smoke–40% off
Stars n Stripes Facepaint–40% off
Independence Day Clothing, Haircuts, Masks, and Outfits–40% off
MOC Liveries–40% off
Independence Day Mk II Weapon Liveries–40% off

اگر از آن دسته افرادی باشید که هفته‌ی گذشته در لیست مهمان جی‌تی‌ای ثبت‌نام‌ کرده‌اند، می‌توانید اولین جوایز اختصاصی خود را نیز دریافت کنید. اولین جوایز، لباس یک‌سره‌ی  طرح سیم نارنجی و 300 هزار دلار جی‌تی‌ای هستند. جوایز بیشتری نیز طی یک هفته باری شما در دسترس خواهد بود و می‌توانید از تاریخ 10 تا 16 جولای لباس یک‌سره‌ی  طرح سیم صورتی و 100 هزار دلار جی‌تی‌ای اضافه دریافت کنید. اگر به دنبال این هستید که پول بیشتری به دست بیاورید هم توجه داشته باشید که راک‌استار میزان پول دریافتی از مراحلی مانند Smuggler’s Run، Special Cargo و Bikers Sell Missions را دوبرابر کرده است.

راک‌استار همچنین در شرف انتشار بسته‌الحاقی قابل‌دانلود Nightlife، تخفیف‌های قابل‌توجهی را برای کسب‌و‌کار‌ها تخصیص داده است. در این بسته‌ی الحاقی شما می‌توانید که کلوپ‌های شبانه‌ی خود را در بازی طراحی کنید، کارکنان آن را استخدام کنید و به مدیریت آن بپردازید. تخفیف‌های زیر فعلا در بازی وجود خواهند داشت:

Hangers–50% off
Executive Offices–50% off
Special Cargo Warehouses–50% off
Biker Clubhouses and Businesses–50% off

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.