Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: بازیکنان لیگ برتر بیس‌بال رقص‌های فورتنایت را اجرا می‌کنند

0

رقص‌های فورتنایت ابتدا در جریان جام‌ جهانی خود را نشان داد و حالا هم این بازی راه خود را به یک ورزش سطح بالای دیگر باز کرده است. شبکه‌ی ورزشی فاکس این هفته به عنوان بخشی از بازی ستارگان لیگ برتر بیس‌بال، از ستارگانی که بازی فورتنایت را انجام می‌دهند دعوت به عمل آورد تا برخی از رقص‌های موردعلاقه‌ی خود در بازی را اجرا کنند.

در میان ورزشکارانی که در این ویدئو حضور پیدا کرده‌اند می‌توان به جورج اسپرینگر ز تیم هیوستون استروز، جی دی مارتینز از تیم بوستون رد ساکس و جرمی جفرس از نیم میلواکی بروورز اشاره کرد. در این ویدئو می‌توانید این ورزشکاران را درحالی که مشغول اجرای حرکات رقص بازی فورتنایت هستند ببینید که به نوبه‌ی خود بسیار جذاب است. البته ممکن است این سوال ایجاد شود که این حضور پدیده‌ی فورتنایت در میان ورزش‌ و ورزشکار‌ها ی ممکن است زیاد از حد شده و به مرحله‌ی خسته‌کنندگی برسد.

الته بایستی به این مسئله هم اشاره کرد که بازیکنان لیگ برتر بیس‌بال مدت زیادی است که شادی‌های پس از موفقیت‌هایشان را در زمین به سبک فورتنایت انجام می‌داده‌اند، اما این بار بازی ستارگان این لیگ از اهمیت بیشتری برخوردار است و به همین دلیل است که ارزش خبری آن بالاتر رفته است. در ماه می گذشته دیویر پرایس، پرتاب‌کننده‌ی تیم رد ساکس،  مورد انتقاد قرار گرفته بود چرا که برخی گمان می‌کردند زمانی که او به بازی فورتنایت اختصاص داده است ممکن است در آسیب وارده به او دخیل بوده باشد. این آسیب باعث شده بود که او حداقل یکی از پرتاب‌هایش را از دست بدهد.

طبق گزارش‌های موجود، اعضای تیم رد ساکس بسیار به بازی فورتنایت علاقه دارند و به حدی به انجام این بازی می‌پردازند که می‌بایست به خودشان یادآوری کنند که به خوردن غذا احتیاج دارند. با این وجود آن‌ها در حال حاضر بهترین رکورد را در این ورزش در اختیار دارند.

همچنین در اخبار دیگری مرتبط با بازی فورتنایت می‌بایست به بازی فینال مسابقات جام جهانی 2018 نیز اشاره کنیم که در آن مهاجم تیم فرانسه، یعنی آنتوان گریزمان، پس از گل کردن ضربه‌ی پنالتی خوشحالی تحقیرآمیز L Dance را اجرا کرد.

فصل پنجم بازی فورتنایت هفته ی گذشته آغاز شد و از اهمیت بالایی برخوردار است. این به‌روزرسانی نقشه را به شکل قابل‌توجهی تغییر داد و شیوه‌ی کارکرد منطقه‌ی محدود قابل‌استفاده در بازی تغییر کرده است. همچنین یک بتل پس جدید نیز به همراه آیتم‌های ظاهری جدید به بازی اضافه شده است که می‌توانید آن را خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.