Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: اگر بازی Fortnite Battle Royale لگو ساخته می‌شد

یکی از کاربران یوتیوب ویدیویی جالب از تلفیق دو مجموعه Fortnite و Lego ساخته که بسیار چشم‌نواز به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید تصویری از حالتی که بازی Fortnite Battle Royale لگو پیدا می‌کرد داشته باشید، این ویدئو را تماشا کنید. با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی Fortnite Battle Royale لگو، آنقدر ترکیب جالب و طبیعی جلوه می‌کند که شاید حتی روزی واقعاً عرضه رسمی آن را به چشم دیدیم. هر دوی این مجموعه‌ها سرشار از خلاقیت‌های کودکانه هستند و به نظر می‌رسد کاملاً با هم سازگارند پس چرا که نه؟!

Bearly Regal کاربر یوتیوب این ویدیو را درست کرده که نوعی بازسازی لگومحور از Tilted Towers بازی فورتنایت است. این ویدیو با کمک Lego Worlds خلق شده که تقریباً یک کپی از ماینکرفت با محوریت لگو است. تمامی لباس‌ها و سلاح‌ها در این ویدیو از کتابخانه این بازی برداشت شده‌اند اما تصور وجود آن‌ها در فورتنایت چندان هم دور از ذهن نیست.

استودیو Traveller’s Tales تاکنون چندین بازی بسیار جالب از دنیای لگو ساخته و امیدواریم همکاری آن‌ها با اپیک برای ساختن این کراس‌اور از فورتنایت و لگو، روزی به وقوع بپیوندد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.